Inlägg från: Jag är bara jag |Visa alla inlägg
  • Jag är bara jag

Hjälp! Välja klinik??

Vi gör visserligen embryodonation,men vår klinik har ÄD också. Går på Reprogenesis i Brno,jättebra klinik ur alla aspekter!  Finns fler i Tjeckien,Unica och Reprofit också.

• Jag är bara jag
    AnnaLinn skrev 2014-01-28 15:01:08 följande:
    Stort tack: jag är bara jag. Är värdefullt att få din åsikt och uppfattning om den kliniken :) 
    Fler än jag är nöjda,jag har aldrig mött så proffsig personal och bra bemötande faktiskt. När man väljer klinik är det mycket som avgör: kostnad,bemötande,kunnigheten,kötid,avstånd,val av donatorer,deras resultat,vad som krävs innan av en själv. Vi kände att Repro. uppfyllde allt vi önskade. Glad Kika runt lite till ni,känns som ni tittat på de dyraste och mest avlägsna,när det finna andra närmare och billigare.
  • Jag är bara jag
    Juliette F skrev 2014-01-28 15:42:08 följande:
    Jag ska ju dit också på måndag :). Men om de har donatorer med icke-skandinaviskt utseende vet jag faktiskt inte.. men jag minns att jag har sett en tråd om detta på FL. Var det i Spanien det fanns en sån klinik, eller i Grekland? Hjärnsläpp just nu.. hgc-sprutans fel, helt vimsig idag.. Skäms

De har donatorer från hela europa,alla "sorter" m.a.o. De flesta är studenter så de kommer lite varstans ifrån sa dom. Riktigt mörk hy kanske blir svårt,men allt annat mellan helblek och mörk borde funka.
    Som sagt "Hoppfull" är ju gravid så chansen finns! Glad
  • Jag är bara jag

Vi ska göra FET nästa fredag! DrömmerGlad  Supernöjda med Repro,oss svarar de direkt varje gång-försök igen.

• Jag är bara jag

Och min uppfattning om Veronica är helt tvärtom! Svar direkt,svar på allt,mycket tillmötesgående! Hon fattar däremot inga medicinska beslut så där måste hon ju rådfråga läkarna.

Svar på tråden Hjälp! Välja klinik??