Syns inget foster på vul i v. 6+5????
Hej, orolig tjej här gravid med första barnet i v6-7. Jag fick ett positivt gravtest i slutet av December, och skulle enligt beräkningar vara i v 8+5 nu. I förrgår åkte jag in till gynakuten pga sjukt jobbigt gravidillamående och kräkningar, men när dom gjorde vul för att fastställa graviditetsveckan så såg dom inget foster i fostersäcken utan bara en tom fosterhinna och läkaren sa att det förmodligen kunde vara en MA. De tog HCGtester och bokade in mig på en ny tid på fredag för att ta nya prover på HCGnivån och även ett nytt vul om jag skulle vara tidigare i graviditet än beräknat. Jätteorolig som jag var bokade jag ett nytt vul dagen efter hos en annan läkare som fastställde att hinnsäcken bara var så stor som i v 6+5 och att det kunde vara för tidigt för att se fostret på vul än, men pratade något on en eventuell skugga hon såg???? Någon som varit eller är i samma sits? Finns det en chans att vi får se ett pickande hjärta på fredag? Har alla gravsymptom och sökte ju från början för illamående! Ingen blödningen heller! Har en HCGnivå på 32000 nu. Hjälp är så orolig! 😔