P-dator Pearly
Jag har använt p-piller i många år nu, innan dess p-stav, p-ring med mera. Har varit mer eller mindre skyddad sedan ca 10 år tillbaka. Jag har börjat tröttna på mina p-piller, det känns inte bra i kroppen att trycka i sig massa onaturlig skit. Dessutom ligger det inte allt för långt in i framtiden att bilda familj. Tanken är att vi börjar försöka om 1-2 år. Nu är det inte särskilt lämpligt att bli gravida då vi precis startat processen att bygga hus, samt ska gifta oss till sommaren, men skulle vi bli det så löser vi det på bästa möjliga sätt. Planen är dock att inte bli gravida, däremot vill jag sluta med pillrena relativt snart.
Det jag undrar över är om det är någon som har erfarenhet av en så kallad P-dator? Har kikat på Pearly (www.naturafemme.se/preventivmedel/pearly-p-dator-583064) och undrar om någon har erfarenhet av den att dela med sig av?
Tänker att det även kan vara bra för kroppen att få ur sig p-pillrena plus att jag kan använda P-datorn även den dagen vi vill försöka bli gravida.
Tacksam för svar!