scrapparlotta skrev 2014-01-29 22:23:41 följande:
Alltså vi tecknade avtalet i em, en kille var hemma och pratade om det och kollade vad vi behövde och så. Vi ställde ju frågor och sånt. Men just denna grej kom jag på sen i efterhand.....undrade hur det skulle funka. Han sa att vi kunde larma på natten, och då började jag tänka. Fattade inte hur det skulle funka. Självklart kommer vi väl få närmare förklaringar sen när dom installerar det. Men man tänkte väl inte på att ställa alla frågor till han som var här ikväll. Mycket info på en gång...men då hänger jag med
Är ni nöjda med larmet och skyddet därifrån?
Jag förstår :)
Vi är mycket nöjda! Vi har fått väldigt bra service, bl.a. ringde de oss och kollade varför elen till larmdosan var av (tillfälligt avbrott) och när den sen inte lyckades koppla upp igen ringde de igen och erbjöd att skicka en reparatör för att fixa det. Vi känner alltså att de håller koll och reagerar snabbt när något ser ovanligt ut.
Det finns även en app till telefonen som man kan använda för att larma av och på. Jättebra när man gått hemifrån och blir osäker på om man satte på larmet eller när man redan lagt sig.
Ni har gjort ett bra val! :)