• LillGris

Min fru vill servera makaroner och kårv till våra gäster

DaisyHunden skrev 2014-01-31 15:34:15 följande:
    ... och självklart så ska "La Lola"genast börja tjata om Troll. Snälla, acceptera att det finns människor med andra värderingar än vad du har.

Jag är så himla nyfiken på vad La Lola har gjort för ondsinta saker? Tycker hon får skit i varenda jäkla tråd, men jag ser aldrig att hon är särskilt dryg eller otrevlig. Så sjukt ovärdigt att välja ut en medlem att hacka på.
  • LillGris
    Anonym (skratt) skrev 2014-01-31 16:36:37 följande:
    Men La Lola har deltagit själv i sådant, så kanske karma drag (-:

Moget! Om nu LaLola "deltagit i sånt" har hon ju haft stake nog att stå för det. Fast det är klart, ascoolt att gadda ihop sig ett gäng anonyma.
  • LillGris
    La Lola skrev 2014-01-31 16:53:40 följande:
    Jamen gud, det är ju farligt att stå för sin åsikt när man ska snacka skit om nån.

Tydligen. Så sjukt tröttsamt hur som helst, tycker det blir onödigt dålig stämning när det ska hackas i varenda jäkla tråd.
  • LillGris
    La Lola skrev 2014-01-31 16:59:09 följande:
    Mm.

Jag är inte Guds bästa barn, det är jag fullt medveten om men nu var jag inte ens först med att påpeka något o ändå så ska det påpekas att just jag hade en åsikt.

Exakt. Nåväl, du får glädja dig åt att inte alla får spel när de ser ditt nick :) det är väl samma tre tappra själar överallt antar jag.
  • LillGris
    Mandel skrev 2014-01-31 16:58:01 följande:
    Fast varför skulle inte en korvgryta med lite olika sorter skorvar och någon finare pasta duga som enklare bjudmiddag?

Gör man en sallad med ex lite fetaost så blir den lite finare. 

Är väl inte sämre än tacos eller paj...

Exakt! Korvgryta är ju jättegott,
Svar på tråden Min fru vill servera makaroner och kårv till våra gäster