• Anonym (1)

Min sons flickvän är ful, hjälp!!

Äh, hur många här hade hoppas av glädje och varit stolta och glada över att ens dotter inte är ytlig om dottern släpar hem en fet kille med gula tänder och ser ut som ett troll. Jovisst skulle ni bli sååå glada över dotterns val av partner och blivande fader till era barnbarn. När ni ser den tjocka killen halvslagga i er soffa och lägga en härlig rap då och då. Speciellt om de blivande barnbarnen liknar honom. Säkert. 

• Anonym (1)
    januari33 skrev 2014-02-02 21:05:58 följande:
    Du behöver jobba med dig själv så att du sedan kan acceptera henne som person inte inte döma henne efter hennes utseende!
    Det är hos dig felet ligger.
    Lägg av. Om din dotter kom hem med en kille som var så ful att du strorknade, hade du blivit glad över att hon inte var ytlig och glad över att dina barnbarn kommer se ut som honom? Din dotters pojkvän är överviktig, klär sig illa och ser allmänt trollig ut. Men nej, du blir skitglad!! 
  • Anonym (1)
    januari33 skrev 2014-02-02 23:57:36 följande:

Jag menar att TS lägger fokus något som är löjligt och okänsligt! Han har gjort sitt val av tjej på grund av att han tycker om henne
    Jaha. Så om din dotter kommer hem med en fet kille med gula tänder så blir du lycklig för hennes skull? 
Svar på tråden Min sons flickvän är ful, hjälp!!