Min sons flickvän är ful, hjälp!!
HAHAHAHA jag tror jag döööööööör! Sättet du beskriver henne på är så klockrent. Men det är fan inte rättvist å klanka ner sådär på tjockisarna. Du kanske kan klaga på din egen vikt i hennes närvaro och påpeka att du ska börja gymma och fråga om de vill följa med någon gång så kanske du kan hjälpa henne å gå ner i vikt eller något?
Det du absolut inte ska göra då är att säga till din son att din framtida svärdotter är ful osv osv... Jag tycker faktiskt det är jätte fint utav din son att kunna borse utsendet i detta fall och faktiskt fokusera på hennes personlighet. Snygga tjejer är ändå bara dumma i huvudet och det är ett fåtal av de som har något innanför pannbenet och detta skriver faktiskt en fin och slank brud och är absolut ingen fet moralkärring som försöker ta tjockisarnas parti utan säger bara sanningen.
Sen måste jag påpeka en sak å det är att är båda föräldrarna snygga så blir oftast barnen fula, en av de måste vara ''ful'' Så dina barnbarn kommer säkert vara sjukt gulliga. Oroa dig inte för det.