Inlägg från: Anonym (kram) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kram)

Min sons flickvän är ful, hjälp!!

Hoppas det löser sig. Antingen att hon tar tag i sin vikt eller att han hittar någon bättre.

• Anonym (kram)
    t k 85 skrev 2014-02-01 14:12:54 följande:
    Hon kanske är ful, men vad spelar det för roll? hon kanske är grym på att laga mat? Dessutom kanske denna horribla varelse vara sjujävlars grym i sängen, tänkt på den? fjant mamma.
    Hur kan hon vara grym i sängen? Hon tar säkert upp hela sängen, och hon kan ju knappast vara överst
  • Anonym (kram)
    t k 85 skrev 2014-02-01 14:22:01 följande:
    men seriöst, har du prövat henne? fördomar, fördomar över allt. hatar du muslimer, judar och svarta också eller?
    Nej, men jag tycker inte att det är rätt att dalta med överviktiga. Att vara överviktig är farligare än att röka, och rökare tittar man snett på. Men överviktiga tycker man synd om. Helkonstigt. 

Jag är inget av det och skulle inte vilja utsätta mig för det. Varför skulle jag exempelvis vilja skaffa barn med en mycket överviktig person, som då skaffat sig sjukdomar pga. sin brist på motion och normala vanor i livet, som sedan mina barn riskerar att få. Nej, tack. Jag förstår den här mammans oro.
Svar på tråden Min sons flickvän är ful, hjälp!!