• Anonym (Skinnbyxfetish)

Så sexigt med lack/skinnbyxor

Har på senare tid utvecklat en skinnbyxfetish :) Det är bara så sexigt med tjejer som har skinn/lack/fejkskinnsbyxor eller leggings. Fler män som tycker som jag och blir nästintill paralyserade varje gång man möter någon skinnklädd tjejrumpa på stan eller på jobbet? Eller kanske någon tjej som insett hur snyggt det är? Någon tjej som brukar ha sånna byxor och känner av blickar eller fått kommentarer?

• Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor
  • Johan70

Jag tycker att det är svårt att hitta snygga skinnbyxor för män i butikerna. Har någon något tips att ge? Jag skulle helst ha något i "jeans-stil", inte en massa fransar och tjafs.

• Anonym (J)

Jag köper mina på zalando dom är snygga och bra passform

• bigron

Läder is da shit!
    Dessvärre är det ofta fula kärringar som drar på sig det i stället
    för läckerbitar!

• Anonym (J)

Då har du inte sätt mycket i dina dar

• Pussan
    bigron skrev 2016-11-04 19:13:17 följande:

Läder is da shit!
    Dessvärre är det ofta fula kärringar som drar på sig det i stället
    för läckerbitar!

Det sitter i betraktarens öga. Jag är nog en ful kärring för dig, men jag vet också att jag är så j-a läcker i skinnbyxor för andra.....!
  • Givdul
    Pussan skrev 2016-11-05 00:00:16 följande:
    Det sitter i betraktarens öga. Jag är nog en ful kärring för dig, men jag vet också att jag är så j-a läcker i skinnbyxor för andra.....!
    word, allt i den man ser. :)
  • Anonym (1985Killen)
    Pussan skrev 2016-11-05 00:00:16 följande:
    Det är rätt av dig att ha det. Det är grymt sexigt på tjejer. Det är många gånger man runkat och tittat på brudar i skinnbrallor.
    När man ser en tjej komma sittandes bredbent bakpå en motorcykel och kliva av går det inte att ej titta på dom.
    Min tjej har aldrig skinnbrallor men kort skinnkjol kan hon ha ibland hemma innan vi ska porra oss lite.
    Är så skönt och bara dra upp den lite och ta henne bakifrån.
    Troslös är hon nästan jämt och det är ett plus.

• andpet

Jag tror också du är en läcker kvinna i läder! bär du skinnjacka också så är det bara så fuckin right!!

• Pussan
    andpet skrev 2017-03-18 17:59:02 följande:

Jag tror också du är en läcker kvinna i läder! bär du skinnjacka också så är det bara så fuckin right!!

Det gör jag gärna, skinnjacka och skinnbyxor och inget mera...ja höga klackar förstås. Fast när skinnbrallorna har åkt av och jag bara har jackan och skorna då blir det både fuckin right och fuckin left och fuck in the middle...!
  • Gwszieb

Vad har ni för trosor under? Finns det risk för synliga troskanter? Får trosor plats om skinnbyxorna sitter mycket tajt?

Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor