Inlägg från: Anonym (sherlock) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sherlock)

Hur kan man undvika skatt på bonusen?

Haha, nej det är klart du inte kan! Tacka nej till bonusen då så slipper du betala skatt.

• Anonym (sherlock)
    Anonym (Bonus) skrev 2014-02-01 14:52:10 följande:

Är du skattejurist eller revisor och kan svara på frågan med säkerhet? Eller gissar du bara?
    Jag är allmänbildad nog att veta det. Men häng kvar här i tråden och vänta på ett expertnej istället. Svaret kommer fortfarande vara nej, men det kanske känns bättre om nån som låtsas vara proffs svarar nej?
  • Anonym (sherlock)
    Anonym (Bonus) skrev 2014-02-01 14:57:25 följande:

Är det för mycket begärt att kunna ställa en enda fråga på FL och få ett seriöst svar istället för någon uttråkad blajjar som svara på saker de inte vet något om?
    Jag är varken uttråkad eller blajar. Det är till 100% säkert att du inte kan undvika skatten, men eftersom du inte gillar svaret så tror du mig inte. Men snart kommer nån som påstår sig vara proffs och svarar samma sak, så då kan du vara nöjd.
  • Anonym (sherlock)
    Anonym (Bonus) skrev 2014-02-01 15:04:31 följande:

Eftersom du inte kan hänvisa till något mer än dig själv så bortser jag från din åsikt. Dessutom hade du en så dryg ton i ditt inlägg att det bara är jobbigt att behöva läsa vad du skriver. Besvara du frågor i verkliga livet med ett gapflabb och "det är klart du inte kan!" ?
    Nej. Jag har inte så korkade människor i min omgivning att frågan ens skulle komma upp.
    Nå, var mitt nej korrekt eller inte? Skål
Svar på tråden Hur kan man undvika skatt på bonusen?