Vad gjorde du med din brudbukett efter bröllopet?
Slängde den? gav bort den? spara den?
berätta vad just du gjorde med din brudbukett efter bröllopet!
Slängde den? gav bort den? spara den?
berätta vad just du gjorde med din brudbukett efter bröllopet!
ingenting, vilket jag ångrar idag,men tog många fina kort på den=)
Jag tog ett par bilder och sedan slängde jag den. Jag gillar inte småpryttlar och pynt, speciellt inte torkade blommor.
jag sparade den, den står i en vad som minne å prydnad. min bukett var gjord av endast knappar å pärlor å några få plast blommor
Jag hade min son i famnen. Han har jag sparat ;)
Jag lämnade iväg den och fick den bevarad och omgjord till en tavla med en stor kupa i glas över. Blommorna ser nästan färska ut fortfarande fast det är 20 år sedan. Vet inte hur den typ konserverades men svärmor betalade för det. Det var hennes idé.
Jag är inte gift, men min syster har den kvar, torkad i ett fint skåp hemma hos sig
Torkade den bara rakt upp och ner som den stod. Står i en vas i ett vitrinskåp,där är den skyddad.
Jag la den på min pappas grav.
Hade den i en vas på köksbordet tills den vissnade. Sedan slängde jag den i komposten.
Slängde.
Det var ju bara en bukett...
Den är sparade och ligger i vardagsrummet på en fin plats.
Jag la den på min systers grav. Kändes fint att hon fick vara delaktig trots att hon inte längre finns med oss. Att sätta buketten på er sons grav låter som en jättefin idé tycker jag. Kram och lycka till med äktenskapet!
La den till farmors minneslunden.
Jag hade en brosch-bukett. Den står i en vas på en hylla i vardagsrummet. Jag hoppas att någon av döttrarna vill använda den om de gifter sig.
Konserverade den
Har den i en "glasbubbla" som är inramad. Fortfarande jättefin:)
slängde