Inlägg från: Fluffet |Visa alla inlägg
  • Fluffet

    För stor för Bumbostol?

    Min tös är 4 månader och väger 7,3 kg. Och så har jag hittat bumbostolen, den skulle vara för perfekt. Dock hittar jag inget om hur länge de kan ha den.

    Men på ett ungefär.. vad väger bebisen som inte kan ha den? Googlat om allt från att en 4 månaders inte fick plats med benen till en som använde den tills barnet var 11 månader..

    Har rätt långt till närmaste affär också.. så därför tänkte jag om man kunde bli lite klokare här Tungan ute

  • Svar på tråden För stor för Bumbostol?
  • Fluffet

    Okej..

    Mjo men ingen vet vad min tös skulle tycka om den.Tänkte att den praktisk på många sätt..för en dag lär de väl vilja ta sig ur både vagnen, sängen och matstolen så.. 

  • Fluffet

    Tack för era svar =)
    Har iaf beställt en nu, det var reapris på den på en sida och köpte även en bricka till =) får se om tösen gillar den =) 

    Man måste prova sig fram helt enkelt. Och så är det ju första gången för en med bebis också Tungan ute

  • Fluffet
    Ramborg skrev 2014-02-02 12:55:54 följande:



    Var hade de rea? Jag hade en lånad med dottern och använde den jättemycket. Men den har jag lämnat tillbaka och nu vill jag köpa till bebisen i magen.

    Den var verkligen uppskattad här, fast ägarens barn gillade aldrig den. Så det är väl olika.
    jollyroom köpte jag min på =)
    lnflrmn skrev 2014-02-02 15:22:56 följande:
    Jag har en flicka på 8 kg, hon får lätt plats och har gott om utrymme när hon sitter. Likaså min 2,5 åring på 14 kg.
    toppen ju!
Svar på tråden För stor för Bumbostol?