Inlägg från: Kick Ass Girl |Visa alla inlägg
  • Kick Ass Girl

Är detta skumt?

ja det är jävligt skumt alltihopa. om ett hårtstå kliar så kliar man väl? inte 17 springer man och duschar bara för att ett hårstrå kliar?

• Kick Ass Girl
    Pappa46Sthlm skrev 2014-02-03 10:38:43 följande:

Ok, men för mig låter det i så fall som att ni ändå har en issue runt det här med tillit. Trots att du "inte sa ett ljud" (vilket man ju ändå alltid gör, oavsett om det låter något eller inte) så blev hon tillräckligt trängd för att skrika åt dig.

men jag skulle inte heller tro på nån som sa att  hen gick och duschade för att ett hårstrå kliade.
  • Kick Ass Girl
    Empolie skrev 2014-02-03 10:41:50 följande:
    Varför sprang hon först ner och sen upp till duschen. Verkar som en lång process för ett kittlande hårstrå som hon bara borde kunna ta bort/klia på inne i badrummet.
    Svaret på frågan om det är skumt, ja.

ja, kittlar det så kliar man väl? inte fan springen man och duschar så fort det kliar nånstans?
  • Kick Ass Girl

hon beter sig supermärkligt.

• Kick Ass Girl
    Anonym (hmm) skrev 2014-02-03 10:53:20 följande:
    Av din beskrivning framstår det som att behovet av att duscha och byta trosor uppstod väldigt plötsligt. Av detta drar jag snarare slutsatsen att det hör ihop med en ovälkommen blötfis eller urinläckage eller någonting annat av en mer pinsam natur som störde fredagskvällen. Inte att hon helt plötsligt kom på att hon hade varit otrogen och var tvungen att skölja bort bevisen. Det kunde hon i så fall ha väntat med till efter nattningen.

så kan det vara.
Svar på tråden Är detta skumt?