• Badskum

Är detta skumt?

Varför sprang hon först ner och sen upp till duschen. Verkar som en lång process för ett kittlande hårstrå som hon bara borde kunna ta bort/klia på inne i badrummet.

Svaret på frågan om det är skumt, ja.

• Badskum
    elah skrev 2014-02-03 14:29:30 följande:
    ingen som tänkt på att det kan a varit att det började rinna mens???????? inget konstigt alls

Men borde inte frun säga det då? Varför ljuga om ett hårstrå? I mitt förhållande kan vi prata om allt och jag hoppas att hon känner att hon efter att gift sig och fått två barn med denna man kan säga att hon fick mens.
  • Badskum

Du funderar inte på att prata med henne? Allra minst om händelsen. Bara "hur är det med dig, det verkade som nåt besvärade dig i fredags"

• Badskum
    Anonym (svans?) skrev 2014-02-03 23:04:16 följande:
    Ja, hände det inte i fredags?

Eller när brukar ni ha fredagsmys med barnen. (tips: läs din egen trådstart så får du ihop storyn lite bättre...)

• Badskum
    sigill skrev 2014-02-04 07:49:19 följande:
    Fast bara för att DU kan prata om allt i DITT förhållande så gäller det ju inte alla.

Det finns ju en del män som inte vill höra ett ord om mens, och kvinnor som inte känner sig bekväma med att prata om sånt.

TS och hans fru kanske inte brukar prata om sånt, och så valde hon en förklaring som inte kändes lika pinsam.

Fast jag tycker också det hela är konstigt. Ett kliande hårstrå är väl inget att skrika för, och inget man behöver duscha för.

Men hon känns inte som den pryda typen som inte kan prata om mens eftersom hon spolar sitt underliv i duschen öppet. Och han går in på toa för att se vad hon gör, därför känns han inte som den som vill blunda för sånt. Men jag gör bara antaganden och gissningar.
Svar på tråden Är detta skumt?