HasseA skrev 2014-02-04 08:45:29 följande:
Jag läser sexbloggar av olika anledningar. Ibland för att bli upphetsad, men mest för att få idéer och inspiration, eller för att få en inblick i andras funderingar kring tex dominans och smisk, och sexliv i allmänhet (dvs ungefär av samma anledning som jag läser här på FL).
Finns det bilder är det ok (kvinnokroppar är alltid vackra), men för mig är inte det jätteviktigt. Däremot har jag en känsla av att många som "läser" sexbloggar gör det i princip enbart för att se på bilder. Bilder på någon som också skriver lite blir ju på något märkligt sätt mycket mer "värda" än alla anonyma nakenbilder ute på nätet, känner jag i alla fall.
Något man sen får räkna med som sexbloggare, det är att väldigt få kommenterar. Vilket jag kan förstå. Så jag tror, att för att behålla de läsare som ändå kommenterar, och därmed känna att det finns något liv i bloggen, är det jätteviktigt att svara på kommentarerna man får. Och att själv kommentera hos andra (vilket också är ett sätt att synliggöra sin egen blogg, för övrigt).
Jag läser din blogg då och då
Det härligaste med den är att den är så kärleksfull och full av experimentlusta.
Även om mycket känns främmande för mig är den ändå många gånger intressant och trevlig att läsa