Hjälp m gammal porrfilm?
Jag behöver hjälp att komma på vem som kan ha gjort filmen och vad den kan tänkas heta.
Det är nämligen så att en av dom absolut första porrfilmer jag kom över som ung har etsat sig fast i huvudet men efter allt för många flyttar och utan tillgång till VHS-spelare så har filmen tyvärr försvunnit och jag har inte sett den dom senaste 10 åren.
Jag vet inte vem som gjort filmen, jag vet inte om den är svensk/utländsk.. det jag vet är:
Den är uppbyggd med flera olika filmer i en, alltså lite kortare episoder (20 min/scen kanske)
Den börjar med en tjej som kommer gående i en tunnel där det droppar en massa vatten från taket
En annan scen är med en tjej i en soffa som onanerar med en rabbit och sedan får hjälp av han som filmar (här tror jag att det är svenskt)
Sen har vi scenen med en tjej i en bur, målad till leopard som blir påsatt av sin skötare efter att ha ätit rått kött han slängt in genom gallret (starkaste scenen i filmen)
Är det nån som känner igen något av det jag skriver om?
Jag inser nu att det kan ha varit ett hopplock av flera filmer i min VHS men jag hoppas hoppas att nån kanske kan komma med nån input! (jag vill så gärna se om den ÄR så bra som jag fortfarande tror^^)