• Anonym (stl47 i fötter)

Förvarna om storlek för att minska förväntningarna??

Jag är en ung man som dejtar rätt mycket och är nöjd med det, men givetvis letar jag efter en speciell tjej jag med.

Men nu till mitt problem! Jag är kortväxt (170cm) men har väldigt oproportionerligt stora fötter (47:or ibland kan jag klämma i mig i 46:or) och stora händer. Min längd är sällan ett problem (men det har hänt att jag har ratats för det) men jag tror det beror på att jag dels är vältränad (väldigt muskulös om jag får skryta. Tränar dagligen) och att jag har oproportionerligt stora händer och fötter.

Mina enorma clownfötter får tjejer på fall för de får för sig att penisen matchar. Men den är högst ordinär, kanske tom. lite mindre än normalt. den matchar mig, och jag är kort. 

Så tjejer förväntar sig kanske en viss sak av mig som jag inte lever upp till så att jag blir en besvikelse. Jag undrar om det är god sed att förvarna om det här?

Hur skulle jag säga då? "Min penis är inte så stor som du tror " instoppat i konversationen/flirtandet? Det låter ju ganska skumt. Men jag vill ändå förvarna, för jag vill inte köra med falsk marknadsföring innan, så hur lägger jag fram det här på ett snyggt sätt?  

• Svar på tråden Förvarna om storlek för att minska förväntningarna??
  • Whitetrash86

Jag personligen tycker inte att du ska behöva "förvarna". Det är tjejen som är bra dum om hon tror att fötterna har något med penisen att göra överhuvudtaget. 

• Anonym (Jess)

Det går inte att lägga fram på ett snyggt sätt, om jag fick höra en sån "förvarning" så skulle jag bli förolämpad, tror du att jag bara är ute efter en stor kuk liksom... Så det hade inte blivit nåt men inte pga din kuk utan för att det är en så knäpp grej att säga. Jag skulle för övrigt aldrig kolla på en killes fötter för att avgöra kukstorlek, jag är inte 14! Plus att jag tycker storleken är rätt irrelevant ändå.

• Anonym (säj inget)

Ingen tror väl på allvar att fotstorlek har med kukstorlek att göra. Ingen bryr sej om hur stora fötter du har, nästan ingen om hur stor kuk du har, så länge den inte är helt abnormt liten eller stor.

Så säj inget, det blir bara skumt.

• Mollsans

ehhh, vad skulle penislängd och skostorlek ha för samband? Jag har aldrig någonsin kollat på en kille och tänkt: "hmm, han är stora fötter, då måste han ha minst lika stor kuk!".  Dessutom spelar det väl egentligen ingen roll hur stor eller liten kuk man har...det är ju så mycket annat som är viktigare

• P30

Jag tvivlar på att många procent skulle tveka att vara tillsammans med dig pga för stora fötter eller för liten kuk om den är ordinär. Och de procenten kan du helt säkert vara utan.

Strunta i det, det är bara i ditt huvud. Kör så det ryker.

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Anonym (Paketet)

Jag förstår lite vad du menar TS.

Jag har ett "paket" som av någon anledning ofta syns som en "större" bula i jeansen trots att jag har en helt normalstor kuk på alla ledder. Jag har hört kommentarer vid några tillfällen på fester där två tjejkompisar spanat in bulan och sedan kommenterat varandra emellan att "ooh, ser ut att vara något stort" i tron att jag inte hört vad de säger. Då blir det fullständigt antiklimax och dom vill man ju absolut inte ragga på då, när man vet vad dom förväntar sig. Och detta är inget jag hittat på, utan det förekommer faktiskt att kvinnor beter sig såhär.

• Anonym (jj)
    Anonym (Paketet) skrev 2014-02-04 23:24:49 följande:
    Jag förstår lite vad du menar TS.

Jag har ett "paket" som av någon anledning ofta syns som en "större" bula i jeansen trots att jag har en helt normalstor kuk på alla ledder. Jag har hört kommentarer vid några tillfällen på fester där två tjejkompisar spanat in bulan och sedan kommenterat varandra emellan att "ooh, ser ut att vara något stort" i tron att jag inte hört vad de säger. Då blir det fullständigt antiklimax och dom vill man ju absolut inte ragga på då, när man vet vad dom förväntar sig. Och detta är inget jag hittat på, utan det förekommer faktiskt att kvinnor beter sig såhär.
    Ja, tjejer ska alltid spela så snälla och oskyldiga, men verkligheten är en helt annan.

• Johanna83
    P30 skrev 2014-02-04 22:39:45 följande:

Jag tvivlar på att många procent skulle tveka att vara tillsammans med dig pga för stora fötter eller för liten kuk om den är ordinär. Och de procenten kan du helt säkert vara utan.

Strunta i det, det är bara i ditt huvud. Kör så det ryker.

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
    What he said! Bara kör!

Jag kollar iofs på killars skor, men det har inget med kuken att göra. Tycker det är lustigt när en kille klär upp sig och har slitna, fula skor till. Men det är jag! ;)
Svar på tråden Förvarna om storlek för att minska förväntningarna??