Förvarna om storlek för att minska förväntningarna??
Jag är en ung man som dejtar rätt mycket och är nöjd med det, men givetvis letar jag efter en speciell tjej jag med.
Men nu till mitt problem! Jag är kortväxt (170cm) men har väldigt oproportionerligt stora fötter (47:or ibland kan jag klämma i mig i 46:or) och stora händer. Min längd är sällan ett problem (men det har hänt att jag har ratats för det) men jag tror det beror på att jag dels är vältränad (väldigt muskulös om jag får skryta. Tränar dagligen) och att jag har oproportionerligt stora händer och fötter.
Mina enorma clownfötter får tjejer på fall för de får för sig att penisen matchar. Men den är högst ordinär, kanske tom. lite mindre än normalt. den matchar mig, och jag är kort.
Så tjejer förväntar sig kanske en viss sak av mig som jag inte lever upp till så att jag blir en besvikelse. Jag undrar om det är god sed att förvarna om det här?
Hur skulle jag säga då? "Min penis är inte så stor som du tror " instoppat i konversationen/flirtandet? Det låter ju ganska skumt. Men jag vill ändå förvarna, för jag vill inte köra med falsk marknadsföring innan, så hur lägger jag fram det här på ett snyggt sätt?