IVF under 2014
Precis fått min första insättning i tisdags 25/4 ett litet ägg som när dom kollade de efter 18 timmar eller va de e hade 4 fina celler å när dom skulle visa de för mig på "tvn" precis vid insättning hade blivit en hel cell till så 5 celler vilket dom oj så tydligen ska de va ett fint ägg!
Hoppas nu på att de ska stanna kvar å växa å ta sig där inne men man e ju orolig...
Va i väldigt stor riskzon för överstimulering så fick suprefact istället för ovitrelle inför uttaget, å har ett såkallat "räddningspaket" nu med östrogenplåster å 1/4 ovitrelle spruta på ägguttagningsdag....
Någon mer som gjort/gör detta?
Ringt till fertilitetcentrum i gbg idag å bett dem ringa imorgon bara för å dubbelkolla e extremt uppblås inte över buk bara utan mer hela magen,
å har även på höger sida inte buken utan mer nedanför "gäddhänget" på magen å ner hela höger blydläpp in mot f.benet väldigt värk när jag står, går å så för mkt åkte ju även på en dunderförkylning i samma veva här så även gjort mkt ont vid nysningar å snytningar :/
Förhoppningsvis normal men känns som de borde blivit bättre efter snart 1 vecka....men men ...
testdag 9/4 om inget händer innan de....så nervös...