• C L 390

IVF under 2014

Hej. Hoppar gärna in här. Har håller på med ivf sen 09 och fick en dotter -12. Nu vill vi gärna ha syskon , så nu går vi på nordic ivf i Gbg.

• C L 390

Jag undrar om någon av er vet när ägglossningssprutan går ur kroppen. Är nämligen på ruvardag 14 och testade positivt nu på morgonen. Blev självklart själaglad. Men tänk om det är sprutan som spökar. När jag gick på Sahlgrenska så skulle man testa sig på dag 15, men då fick man en annan sorts ägglossningsspruta.

• C L 390

Tack????

Jag ringde och frågade, det stämmer med 10 dagar. Det är 16 dagar sedan jag tog sprutan, ovitrell, och 14 dagar sedan insättning????

Men de vill att jag tar ett nytt test på onsdag, som är dag 20, och ringer till dom då igen. Men gravid e jag????

Är så himla glad. Detta är tredje insättningen efter att jag fick min dotter för 1,5 år sedan????

• C L 390

Oj den gör en massa frågetecken fast jag gjorde glada gubbar;) haha hoppas ni förstår ändå

• C L 390

Tack så mycket. ;) har varit en lång och tuff resa hit. Nu håller jag tummarna att jag inte kräks i 40 veckor igen;).

Hur går det för er andra? Håller tummarna för er med, att ni plusar snart med:).

• C L 390

Sudden- jag testade positivt på ruvardag 14 och ägglossningssprutan tog jag ju 32 timmar innan det, så 16 dagar efter sprutan plussade jag. Håller tummarna för dig att det är positivt;)

Svar på tråden IVF under 2014