• MiWe

IVF under 2014

tintinigbg skrev 2014-09-23 21:30:30 följande:

Jag är trött hög temp ömma mörka bröst illamående

Det kan ju tyvärr bara progesteronet lika gärna. Testa, men tänk på det Speck skrev, skulle det vara neg så är det inte kört!
  • MiWe
    tintinigbg skrev 2014-09-24 13:08:00 följande:

Nä jag väntar tills imorgon :)

Hur går det? Solig
  • MiWe
    tintinigbg skrev 2014-09-30 15:17:45 följande:

Sorry att jag inte har varit inne och skrivit innan. Har mått så dåligt och varit ledsen över att det inte lyckades detta försök. Sen har jag haft problem med min överstimulering. Trodde jag klarat mej men icke.

Var inställd på att det inte skulle lyckas denna gång men så klart så hoppades man. Har varit några jobbiga dagar.

Så ska träffa psykologen på mottagningen nästa vecka.

Om allt går som det ska blir det FET v 46.

Fick min blödning i söndags eftermiddag men den var slut i morse. Är det normalt? Trodde jag skulle blöda mycket mer än vanligt

Usch vad jobbigt :(( lider med dig! :( hoppas det känns bättre efter samtalet nästa vecka, och att du orkar ladda om till vecka 46! Kram!
  • MiWe
    Speck skrev 2014-10-13 16:35:17 följande:

Jo men det var ju minus på testet.. Hade jag fått minus men inte mens eller plus och blödningar hade det varit en annan sak...

Men nej!! =(( Jag tror inte på dig! När hade du TD? 

Trodde verkligen du skulle plussa... Beklagar sååå om det är kört... =(

• MiWe
    Mallan82 skrev 2014-10-14 07:09:08 följande:

Hej på er!

Vi lyckades inte denna gång, och lägger detta på hyllan ett tag. Lycka till alla!

Fy så tråkigt! ! :'(

Hoppas du orkar snart igen! Kram!
  • MiWe
    maka011 skrev 2014-10-27 23:18:16 följande:

Just nu känns det bara hopplöst. Är så rädd.

Du har fått många bra råd här, följ dem så kommer det att kännas mindre hopplöst.

Vad är det du är rädd för förresten? I detalj alltså.
  • MiWe
    maka011 skrev 2014-10-28 11:48:23 följande:

Jag avskyr att bli stucken. Hänger i sen en minst sagt inkompetent sköterska stack mig åt helvete illa.

Efter lite sömn vet jag att det kommer vara värt det, men vet även att jag kommer gråta som ett barn ikväll med.

Är det smärtan eller bara att du vet att det är en nål som är jobbigt?

Mitt råd oavsett är följande: räkna högt!

Alltså: 1-2-3-4-5-stick! Tryck in knappen-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-dra ut kvickt!-släpp knappen - färdigt!

Prova, det kan hjälpa att hjärnan får en "nedräkning" att förhålla sig till. :)
  • MiWe
    Moolie skrev 2014-11-06 17:53:07 följande:

Vi var på KUB idag. 1:20 000 att där skulle vara något fel. En riktig tummsugare och som den sprallade! Allt låg där det skulle...! Det är så skönt!!

Wow, stort grattis! :D

Vi har UL för Kub på onsdag, känns sååååå jobbigt... vill gärna få samma siffror som du ;)
  • MiWe
    Supers skrev 2015-03-18 07:57:59 följande:

Tack du :) ja läkarn kan väl inte riktigt säga varför det inte fäster, kan va min vikt men har nu gått ner snart 14 kg, sen kan det va endometriosen som krånglar till det. Alla prover ser bra ut och äggen fina.

Vi kör på nu så får vi hoppas att ett av de 5 äggen fäster..är inte så sugen på all medicin igen.

Ha det gott kram kram

Har de tvättat ur livmodern? Annars kan det kanske vara nåt. Är helt säker på att det hjälpte vårt guldägg att fästa. (Har endo). Gjorde ivf på Sahlgrenska.
Svar på tråden IVF under 2014