Lokattis skrev 2014-09-02 21:24:42 följande:
Förra försöket så tjuvtestade jag rd12 och fick plus. Hade säkert fått plus även någon dag tidigare om jag hade testat tidigare, men det fanns liksom inte i min värld att det kunde ha lyckats... Jag gick bara och väntade på mensen. Kändes som mensvärk, fick några bruna fläckar i trosan men mensen kom aldrig. Jag hade en väldigt speciell känsla i magen, ungefär från rd10, som ett svagt, svagt illamående och det höll i sig sedan. Sedan slutade det ju inte så lyckligt den gången, bekräftat MA i v12. Hoppas på bättre tur den här gången!
Alltid lika härligt att höra om par som lyckas på första försöket! Men samtidigt ledsen när jag hör det inte går hela vägen.. :( mardrömsscenario.
Är på ruvdag 14, har varit lugnt några dagar. Men idag fick jag mensliknande morlande värk, ömma bröstvårtor och var lite snurrig. Samt vart tokhungrig här på kvällen (och nästan illamående pga hunger) Så hoppas såklart! Men är samtidigt sjukskriven pga akut stressreaktion, så vet inte om nåt utav det kan vara det...
Känns som man pendlar mellan hopp och förtvivlan. Är toktrött med! Likadant igår kväll.. Och då har jag varit hemma både idag och igår!
Väntar några dagar till och samlar mot för att testa :)
Hoppas innerligt det går hela vägen nästa gång för er! Sägs ju de flesta lyckas på sina tre första försök! <3 Kram!