maddddan skrev 2014-04-04 18:14:02 följande:
Har med lutinus å har ett j...la växlande humör men vet inte om de e lutinusen eller om de kan va att jag helt slutat röka med sen några veckor tillbaks så va vet jag, dock inte röksugen särskilt mkt konstigt nog ;) Mkt tröttare än vanligt e jag dock också å huvudvärk sen känner man ju sig aningen svullen upp i där nere också nu (använder inte införaren utan kör som med tampong klarar inte av å föra in annanrs där av jag märker skillnaden ) De värsta tycker jag bara e "kletet" som rinner ut några timmar efteråt för de kommer alltid när man inte e hemma eller nära till toa känns de som å även om man har trosskydd som fångar upp de så gillar jag inte känslan av hur de känns men kanske e ensam om de ;)
Va säger du? Gillar du inte kletet?

nä fyyy det är la det värsta! Jag fick ju som hugg i magen två dagar efter införandet, haft typ mensvärk några dagar. Idag känner jag bara ömhet i brösten....inget mer. På tal om brösten förresten....bra att man inte behöver vara topless! Jisses, vårtgårdarna täcker nästan hela härligheterna! Ser inte ok ut! Förmodligen pga lutinus...läste nånstans att man kan få gravidsymptom av det....