• tintinigbg

IVF under 2014

Pratade med bm idag. Har sprayat med suprecur nu i 11 dagar. Fick idag en blödning. Så på onsdag den 27 så ska jag börja med injektionerna. Mår inte alls bra av sprayen så längtar till onsdag då jag ska börja med injektioner. Har börjat pirra lite i magen nu. Det närmar sej mer och mer för vårt 1:a försök. Vet ju inte alls vad som kommer att hända.

• tintinigbg

Har en liten fråga angående vad som är bra att äta? Äggplock v 37. Ska man dra ner på kaffe mm.

• tintinigbg

3:e injektionen ikväll med gonal-f. Ni som haft den hur lång tid har det tagit innan äggplock. Är nyfiken

• tintinigbg

Hjälp. Funderar här. 4 injektionsdag idag och på måndag ska jag upp till Shalgrenska för blodprov. Men inte fått reda på när jag ska gör vul. Ska tilläggas att jag kör långa protokollet. Jobbigt när det är helg och man inte kan ringa och fråga

• tintinigbg

Var uppe och tog blodprov idag. Ringde nu och hörde hur det gått. Ska köra samma enheter på gonal. Och på fredag så ska jag på vul. Hörde också när äp kunde bli. Ja i början på nästa vecka svarade hon. Så nervös och spänd nu.

Har ju inte mått bra av suprecuren. Tyvärr försvann inte biverkningar av gonal.

• tintinigbg

Speck:

Fy vad jobbigt. Mådde inte alls bra när jag sprayade. Hade suprecur. Fick över 10 av de biverkningar man kan få. Sprayade i 2 veckor innan jag började med injektionerna. Nu har jag kört de i 9 dagar.

För mej tog det ungefär 3-4 injektionsdagar innan vissa biverkningar försvann. Så jag hoppas inte att det blir så för dej.

• tintinigbg

I morgon ska jag upp och göra vul för att se hur många ägg jag har lyckats prestera. Har haft riktigt ont runt äggstockarna igår och idag. Men nu ser vi äntligen slutet på alla dessa hormoner. Äp någon gång i början på nästa vecka :)

• tintinigbg

Så nu har jag varit uppe och kollat hur det ser ut. 20 fina äggblåsor. Så det blir äp på tisdag och återföring på torsdag

Svar på tråden IVF under 2014