• KattaochAnja

IVF under 2014

frugis skrev 2014-06-07 21:54:35 följande:
    Usch vad jobbigt. Men lite av det kommer nog bli bättre efter den här behandlingen, hoppas vi. <3
    var ligger du i behandlingen då .. ruvar du eller

• KattaochAnja

fjärde sprutan vart tagen vid 18 .. fy fan säger jag bara .. måste fråga våran hällsocentral om jag kan få hjälp med orgalutranen kommer inte klara den :(

• KattaochAnja

första orgalutranet vart taget i dag .. gick åt helvete å försöka ta den själv iaf .. frugan min fick ge mig den .. ont som fan spänner blääää

• KattaochAnja

andra orgalutranet vart taget i dag och 6te gonal-f .. de har gått bra i morgon drar vi till akademiska sjukhuset i uppsala och sja göra ulltraljudet för att kolla hur många blåset jag har .. hoppas på massa ..

• KattaochAnja
    Lokattis skrev 2014-06-10 21:01:23 följande:
    Jag håller tummarna för er som ruvar nu!

Och även för KattaochAnja, hoppas det ser bra ut på VUL:et imorgon!
    givk åt helvette på vul suck .. inte till räkligt stora .. den största var 11,5 mm .. och i stället för 112,5 enheter på gonal f ska jag ta 150 . och jag ska ta orga till måndag samma med gonal-f ... :( orkar inge mer snart .. jag mår så dåligt av nålar suck blir så less på min kropp .. nästa vul mån den 16
  • KattaochAnja

??? jo allt är helt värt besväret för hopp om barn . Men de gör så ont . Hatar smärta . Urs Urs . Och de känns som att äggstocken ska sprängas . Ha ha

• KattaochAnja

kl är snart 18 .. då är de dags att ta gonal-f och orgalutran .. suck less nu

är de bara jag som känner att de gör F****NG ont i magen efter man har tagit orgalutran

• KattaochAnja
    hemljuvahem skrev 2014-06-12 18:13:05 följande:
    Orgalutran suger... känns liksom inte som något som ska in i kroppen!

KRAM

Ligger nu efter att ha tagit de . Och de känns som att något skär ut ur magen .
  • KattaochAnja
    hemljuvahem skrev 2014-06-12 20:52:31 följande:
    Men jisses: SÅ illa? Kanske du borde kontakta stället där du behandlas och fråga dem? Kanske är du allergisk mot någonting i Orgalutranen. Har du kollat bipacken så det inte crashar med någon annan medecin ev. du äter? =/ Låter sådär. På mig sved det ganska illa och jag hade en brännande känsla ett tag...men skär ut magen...ih :S
    dom säger att ja men de är iiiingen fara .. så jaja man ska ju lita på läkare .. ända jag äter är Alvedon .. och sen dom här sprutorna ..
  • KattaochAnja

Nu sitter man och väntar på att få komma in på ultraljud . Hoppas att äggen är perfekta . Orkar inte ta mer sprutor nu . :(

Svar på tråden IVF under 2014