IVF under 2014
Verkar som om den molande värken ÄR positiv, kunde inte låta bli att tjuvtesta idag och de är ett mycke starkt plus :) :) :)
Verkar som om den molande värken ÄR positiv, kunde inte låta bli att tjuvtesta idag och de är ett mycke starkt plus :) :) :)
Hej alla kämpar :) Efter att jag bara suttit och läst och googlat som en galning tänkte jag själv hoppa in i forumet.
Gjort vår första ivf/icsi behandling med ET förra söndagen 15/6.
Tjuvtestade imorses.. negativt. :( Har sett att många fått svaga plus tidigt. Känner mig så deppig..
4 dagar innan testdag ser det ut så här

Åh vilka roliga nyheter man får läsa nu på måndagmorgonen ![]()
KattjaoAnja - stort lycka till nu idag? tänker på er
Bell13 - jippie, det gick vägen. Det var en stark liten som ni fick insatt. Stort grattis.
Binniboo - skönt att kunna ringa och säga att man testat positivt.
då är man offesielt ruvare till en 5 dagars (blastocyst) .. AAAAAAAAAAAAAAAA kan inte tro de
Bell13: jättegrattis!
Jag har bf 8/2, är i v 8 efter FET.
Bell 13
Har du bokat någon tid för VUL?
Jag fick plus 4 dagar innan min testdag och ringde och fick tiden då.
Kan bara inte hålla mig från att testa..dumt jag vet..
Igår eftermiddags tog jag två från testlagret och den ena visade negativt och den andra svagt positivt!?
Idag har jag bara fårt neg.
Imorses hade jag väldig yrsel också..
Har varit på kliniken idag och någonting lever i min mage
bf 11 februari
Skulle varit i vecka 7, VUL idag på morgonen.... Inget foster i hinnsäcken (eller vad det hette) :( :( inget foster... Ingen bebis.....
Bröt ihop fullständigt inne hos läkaren.. Benen bara försvann under mig så både hon och min sambo fick hålla mig...
Vad som gör ännu mer ont än min egna smärta, är att se den i min sambos ögon! :( största barn-älskaren på denna jord, lekfarbror nummer ett, alla barns favorit - och så ska han träffa mig och bli kär i mig, en jäkla tjej som inget foster vill leva inuti!
Fy fan för världens jävla orättvisa!!! :(
Idag blir det jag och chokladasken på soffan ihop med en bale papper att torka tårarna med...
Hejsan jag sitter här shockad å vet inte om jag ska tro det . Ska berätta allts från början ni som inte vet. Den 23 måndag juni. Satte jag in ett blastocyst allltså 5 till 6 dagar gammalt ägg. Samma vecka på söndag tor jag ett rfsu grav test. Såå fett negativ. Sen tror jag att de var i tisdags denna vecka alltså då tog jag oxå en rfsu pinne. Å tyckte att ee var något . Meen jag tog de som fail test. Ååååå
idag så tog jag en sån som man kan bryta av och spara som de är två förnster på . Och ee de är possitivt .. inte super starkt sträck men den finns där.. omg
de är sjukt .. min planerade test dag är den 11 juli så jag tänker fortsätta testa . Men nu anser jag mig gravid . Eller ;)