IVF under 2014
Fy fan vad glad jag är . Största ägg blåsorna är 19 millimeter . Uttagning på onsdag . Jag är så glad att jag gråter . Ska ta ovitrel ikväll kl halv nio .
Fy fan vad glad jag är . Största ägg blåsorna är 19 millimeter . Uttagning på onsdag . Jag är så glad att jag gråter . Ska ta ovitrel ikväll kl halv nio .
Har tagit ut äggen vart två st . Hur länge blödde ni .
Jag glöder som om mitten på min mens inte mycket och inte lite. I morgon får jag höra hur befruktningen gick med dom två vackra äggen . Började gråta när jag fick se dom . Ja de gör ont men . På måndag så kanske jag är första dagen gravid . . Jag är så lycklig . Ligger på sängen och hostar inte skönt .
Då var första vaginal tablett tagen. Fick samtal igår att båda mina ägg är lyckade befruktade . Är så jävla lycklig . Tre gånger om dagen ska jag ta vaginal tablett .
då ska de sättas in en blastocyst i morgon .. nervöst nu kram
då är man offesielt ruvare till en 5 dagars (blastocyst) .. AAAAAAAAAAAAAAAA kan inte tro de
guuuud så långsam tiden gååår .. kan de inte bli den 11/7 så man får grav testa en
Hejsan jag sitter här shockad å vet inte om jag ska tro det . Ska berätta allts från början ni som inte vet. Den 23 måndag juni. Satte jag in ett blastocyst allltså 5 till 6 dagar gammalt ägg. Samma vecka på söndag tor jag ett rfsu grav test. Såå fett negativ. Sen tror jag att de var i tisdags denna vecka alltså då tog jag oxå en rfsu pinne. Å tyckte att ee var något . Meen jag tog de som fail test. Ååååå
idag så tog jag en sån som man kan bryta av och spara som de är två förnster på . Och ee de är possitivt .. inte super starkt sträck men den finns där.. omg
de är sjukt .. min planerade test dag är den 11 juli så jag tänker fortsätta testa . Men nu anser jag mig gravid . Eller ;)
Efter att ha plussat en gång till så har jag ringt till mvc och fått tid. Kan inte tro de.
Officiell testdag idag och fortfarande plus!! :))