• Sillavi

IVF under 2014

Längta - nej fruktansvärt det ni måste gå igenom nu. Många kramar till dig. Ge inte upp ??

• Sillavi

Längta - nej fruktansvärt det ni måste gå igenom nu. Många kramar till dig. Ge inte upp ??

• Sillavi
    Längta skrev 2014-05-06 13:02:42 följande:

Klart vi inte ger upp. Utan nya tag i augusti. Så vi satsar på ett sommarbarn ist :)
    Låter bra Längta. Sommarbarn is the shit Hoppas ni får en underbar sommar nu.
  • Sillavi

Varit på vul idag. Ett litet tickande hjärta fick vi se vi är överlyckliga nu och kan äntligen njuta och släppa oron nu. Gick in i V 8 idag. Trevlig helg alla.

• Sillavi
    ET86 skrev 2014-05-09 18:16:42 följande:
    Grattis, va roligt för er :)

Ska göra vul på måndag, tyvärr känner jag mig inte så hoppfull :/ symtomen jag tidigare haft har nu försvunnit.
    Åh läste detta först nu. Kan inte symptom komma och gå? Håller verkligen tummen för er att det ser fint ut därinne. Kram.
  • Sillavi
    Maria678 skrev 2014-05-10 20:41:51 följande:
    Tänkte hoppa in här då vi ska göra ivf i juni, vårt första försök. Jag är 38, min man 35 och vi har försökt få vårt första barn i snart två år. Inget fel på oss förutom lite mild endometrios och har lyckats bli gravida tidigare men fått missfall. Vi har stora förhoppningar såklart, försöker vara realistisk men det är svårt när man längtat efter nåt så länge. smile1.gif Spraystart med Synarela om två-tre veckor, sen gonal-f, otrivelle och lutinus. Vanligt långt protokoll första gången, håll tummarna! Kram alla bebislängtare!
    Välkommen hit, förstår eran längtan. Snart är det juni, kommer gå fort Vart går ni?
  • Sillavi
    ET86 skrev 2014-05-12 13:16:27 följande:
    Jo de är tydligt att de kan försvinna, men man blir ju ganska så nervös. Har iaf vart iväg och gjort ett vul och där fanns ett litet tickande hjärta, lyckan är total <3 just nu känns de fantastiskt.

Tack!
    Åh ja vilka goda nyheter. Stort grattis, härligt och vilken känsla att få se lilla hjärtat ticka. Klart man blir orolig, högst normalt <3
  • Sillavi
    Bebisfabriken skrev 2014-05-12 14:06:53 följande:
    Är på ruvardag 12 och fick mensvärk och mens idag :/
    Åh nej nej ;-( beklagar verkligen. Har du ändå testat dig? Vet att det kan kännas skit att göra och höra det? Men kanske skönt att få se resultatet. Massa kramar till dig.
Svar på tråden IVF under 2014