IVF under 2014
Vi är inte så bra på att vänta
Vart går ni någonstans? Har det funkat bra?
Vi går också på fertilitetscentrum/carlanderska fast i Göteborg. Dom har varit toppen tycker jag.
Madddan - Jobbigt för dig att ha så ont. Hur länge kan överstimuleringen sitta i? Skönt att ha en förstående gyn. Underbar känsla att få se sin lilla där inne
Hemljuvahem - Svårt att ta sådana nyheter ibland. Man får försöka hantera det bara på det sättet som funka på en själv. Kram
Madddan - Då får vi hoppas att ös går ner snart så liten får plats där inne
Vi kommer inte att göra KUB. Vet inte vad i ska göra med resultatet heller så vågar inte.
Supers - åh vad kul att äntligen starta igång igen då. Var det menopur sist också?
Tar ni ngt mot gravid illamående? Mår riktigt under isen nu...Bör man ringa BM kanske?
Madddan - säkert lågt bt och det är ingen fara eg. Bara att om du svimmar så kan det ju bli farligt om du trillar så du slår i tex huvudet elr annat. Men ändå bra att kolla upp trycket. Är säkert en kombo av lågt bt och dålig näring. Man kan ju få sämre bt om man äter oregelbundet. Jag hade 100/70 i höstas och svimmade några gånger, inget farligt men väldigt obehagligt. Iaf mkt mkt bättre än högt bt.
Primolut88 - hur gick det igår?
Hemljuvahem - Förstår oron. Vad säger kliniken? kan du inte få komma in och kolla nu då? Sist så fick jag också extrema flytningar och var livrädd för släpp tidigare. Ringde och pratade med kliniken och dom sa att det får man och det är absolut naturligt.
tungmetall - åhh spännande med så mkt symptom ändå
hoppas på fint resultat på lördag då