• Sillavi

IVF under 2014

hemljuvahem skrev 2014-05-26 08:41:07 följande:
    Wohooo, bokad för plockning till nu på onsdag :)
    Mina ägg hade växt bra under helgen.

Känslan att ens komma såhär långt är obeskrivbar..
    Går runt och ler som ett fån.

Dock är det mycket som ska klaffa och en lång bit kvar.
    Yeahh bra måndagstart. Spännande och onsdag är snart här grattis.
  • Sillavi

Primolut - Insättning idag va? Håller verkligen tummen för er. stort lycka till.

Supers - var det äggplock idag lycka till du också.

• Sillavi
    Supers skrev 2014-05-27 09:34:32 följande:
    Sillavi: Nä det är andra UL idag inför ÄP ..;) Det var lite luddigt jag skrev häromdan. Nu hoppas vi att det finns mga fina blåsor.
    AHA men en bit påväg iaf. När tror du att det blir äp då?
  • Sillavi

Woaw hemljuvahem vilket resultat. Verkligen kul när det är åt det hållet. Stort grattis, nu har ni kommit en stor bit påväg. Så dom har i förväg bestämt 3 dgrs odling? Håller tummen nu för dom små.

Supers - lycka till på fredag, nu måste d vara eran tur.

• Sillavi
    hemljuvahem skrev 2014-06-02 15:30:43 följande:
    Blev ruvare idag; en blasto till mig och 3 till frysen. Fanns några (antal?) ägg som skulle odlas till imorgon för att se om dem gick till frysen med :)

Grattis till oss.. nu är det några dagar kvar tills vi blir visare ^^

Kanske har frågat förr *virrig* men när ungefär kände du att du blivit överstimulerad?
    Yeahh lövly news vad gott med så många till frysen. Grattis.
  • Sillavi
    Primolut88 skrev 2014-06-02 19:30:13 följande:
    Varför ska dagarna gå så långsamt? Och det blir inte bättre av att sambon jobbar eftermiddag denna vecka. Lääängtar till på måndag när testet ska tas smile1.gif
    Ja väntan och åter väntan blir man van vid...hur mår du, känner du ngt? Har du td på måndag alltså? Hoppas du kan sysselsätta dig med saker så tiden går lite snabbare
  • Sillavi
    BinniBoo skrev 2014-06-05 01:15:10 följande:
    Usch. Börjar bli nervös nu.. ägguttag kl 9.30 i morgon eller idag rättare sagt.. första gången för mig så har inte den blekaste om hur det kommer kännas för mig.
    Lycka till BinniBoo nu kommer gå galant. Fixar vi andra det så gör du det med!
  • Sillavi
    BinniBoo skrev 2014-06-05 11:35:38 följande:
    Nu är vi på väg hem.. 17 ägg utplockade :) gick hur bra som helst faktiskt. Insättning på lördag.
    Oj Oj vlken skörd underbart att det gick bra. Håller jag tumme tills på lördag då. Kör ni IVF elr icsi?
  • Sillavi
    Primolut88 skrev 2014-06-09 05:26:00 följande:
    Testdag idag och stickan visa två streck heeelt sjukt jag fattar ingenting smile1.gif
    Åh underbart stort stort grattis. Underbar sommar framför er nu.
  • Sillavi

Fy vad jobbigt för dig lokattis. Ändå skönt att det verkar gott bra. Nu får du unna dig massa Goa ostar o vin <3

• Sillavi
    KattaochAnja skrev 2014-06-16 11:53:32 följande:
    Fy fan vad glad jag är . Största ägg blåsorna är 19 millimeter . Uttagning på onsdag . Jag är så glad att jag gråter . Ska ta ovitrel ikväll kl halv nio .
    Lycka till idag Spännnade.
  • Sillavi
    Bell13 skrev 2014-06-18 10:16:01 följande:
    Är det någon som vet om man får molvärk av ovitrelle, hade det hela kvällen igår. Hade lovat mig själv att inte analysera så mycket men det är svårt. Tycker att det inte ska gå att ha symptom innan embryot har fäst ordentligt och igår var det ruvardag 4 med ett tvådagars... 
    Vet inte om man kan få det av orvitrellen men jag hade molvärk från rd 1 iaf.
  • Sillavi
    Mandelmumsa skrev 2014-06-19 08:01:31 följande:
    Testade positivt idag! :)
    Men woaw jippie <3 stort stort grattis. Har för mig att du har haft en riktigt jobbig tid (flåt om jag misstar mig). sååå underbart.
  • Sillavi

Åh vilka roliga nyheter man får läsa nu på måndagmorgonen

KattjaoAnja - stort lycka till nu idag? tänker på er

Bell13 - jippie, det gick vägen. Det var en stark liten som ni fick insatt. Stort grattis.

Binniboo - skönt att kunna ringa och säga att man testat positivt.

• Sillavi

Hej tjejer, blir inte att jag är inne under semestern. Dock läste jag lite snabbt idag o såg att flera har problem med illamåendet. Tugga på färsk ingefära, det gör susen o är väldigt nyttigt. Själv fick jag äta lergigan comp o det hjälpte mirakulöst. Glad sommar på er.

Svar på tråden IVF under 2014