Inlägg från: Anonym (nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nej)

jag hatar barn.

Rocket Mania skrev 2014-02-06 20:41:15 följande:
    Jag tycker inte du är ett dugg konstig och tror många av er som inte vill ha barn faktiskt inbillar er omgivningens förakt.

Vissa är dömande men de flesta av oss har lite mer vett än så.

Sedan tycker jag du verkar rätt osympatisk och otrevlig. 
    Fast jag tycker inte de inbillar sig. Räcker med att någon skriver i någon tråd här på fl att den inte vill ha barn så blir den påhoppad jättemycket. Öppnar man ögonen så ser man att det är så i stort sett överallt. Hemskt!
  • Anonym (nej)
    Sthlm27 skrev 2014-02-07 01:06:11 följande:
    Även dina kära föräldrar har en gång varit "äckliga-barn-föräldrar" ... Fast de kanske kände som du...? Fick du för lite kärlek som barn?
    Exempelvis den här personen. Hen överdriver och skriver på ett hånfullt sätt. Enligt denne så måste antagligen alla kvinnor vilja ha barn eller i alla fall älska barn, gör man inte det så är man ingen "riktig" kvinna. (Min gissning)
  • Anonym (nej)
    Anonym (Stolt förälder) skrev 2014-02-07 16:58:57 följande:
    Och vad hade du tänkt dig för reaktioner på din TS, TS?
    Det är nog övervägande föräldrar, eller blivande föräldrar, eller folk som försöker bli föräldrar, på Familjeliv.
    Kan du inte läsa?
    Eller kan inte en förälder, en blivande förälder eller en person som försöker bli förälder diskutera och upptäcka saker som är utanför dennes bubbla? Är det omöjligt för en man att upptäcka hur kvinnor har det i Sverige idag? Är det omöjligt för en cis-person att sätta sig in i och försöka förstå hur en icke cisperson blir behandlad i samhället?
    Nej tydligen så är jag en av de väldigt få som klarar av att se utanför sin egen bubbla.
  • Anonym (nej)
    Isbit skrev 2014-02-07 17:38:43 följande:
    Om ungar är så världelösa anonym(samma) då slutar världen finnas och DU skulle inte finnas hellrr för en gång i tiden för inte så länge sen skulle jag gissaföt du var ju en av dom
    Nej? Så du menar att vi kommer dö ut för att några inte föder barn? HAHA. 
Svar på tråden jag hatar barn.