jag hatar barn.
Du borde inte hata barn, du har själv vart barn en gång i tiden.. Jag är en 17-årig tjej och jag älskar barn mer än allt annat de är så gulliga, min mamma brukar säga att när man väl föder sitt barn och får det på sin famn kan man inte sluta kolla på det. Längtar tills den dagen jag får barn själv, vill bli en ung mamma som min mamma, hon fick mig när hon var ungefär 20. Jag älskar barn mer än allt, har mina små syskon nu som jag älskar över allt annat spelar ingen roll om de är jobbiga mina föräldrar verkligen kämpar för att de ska vara skötsamma. Jag har inget emot barns beteende, vissa beter sig bättre än andra, självklart är det bra om de beter sig bra men man får faktiskt inte dra alla föräldrar över en kam. Det finns vissa föräldrar som verkligen gör allt för att deras barn ska vara lydiga och skötsamma men vissa lyssnar inte, det beror på barnet vissa gånger så lyssnar de och vissa inte. Barn har svängande humör och varje årsgrupp har sin kris. Vissa är mer trotsiga vid en ålder medan de är mindre trotsiga i en annan ålder. Alla barn är inte sådana som du beskriver och föräldrar är absolut inte äckliga! Tycker du att dina föräldrar är äckliga eller? Förresten varför tycker du att föräldrar ens är äckliga överhuvudtaget? För att de skaffar barn? Isåfall tycker jag att du är vidrig och äcklig för att du hatar barn och inte vill skaffa ett.. Hursomhelst så hoppas jag att du aldrig någonsin får barn, hade inte vart kul att vara ditt barn, tur att vissa inte vill ha barn, gener som dina hade världen nog klarat sig utan.. Tycker att folk som du som hatar barn och tycker föräldrar är äckliga borde vara samlade på en plats i jorden, ni borde inte finnas bland barn skulle vart så mycket bättre! Förresten så är det inte så sunt att gå runt och hata på dessa små liven(barn), du kommer må så mycket bättre om du inte hatar. För barn kommer du se varje dag såvida du inte flyttar till ett barnfritt ställe. Den här världen hade vart en bättre plats om det inte fanns så mycket hat..