Inlägg från: Anonym (Pinsamt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pinsamt)

jag hatar barn.

Anonym (hatar barn) skrev 2014-02-06 20:33:30 följande:
    Jag är en tjej och jag hatar barn. Jag avskyr dem och avskyr tanken på att folk antar att jag måste skaffa ett eget. 
    Varför måste man som tjej vilja ha barn? Varför blir man ifrågasatt varje gång man nämner att man inte vill ha barn och att man inte tycker om barn? 
    Jag frågar ju inte alla som föder barn varför de vill spruta ut ungar till höger och vänster. 

+ att barnföräldrar är det äckligaste jag vet, man tappr tydligen allt när man blir barnförälder. blä. 
    Det är så genomskinligt när unga individer skriver. Ingen vuxen "hatar" någon de inte känner, hat är förknippat med känslor, känslor du inte kan ha för personer du inte känner personligt.

Äckliga passar inte riktigt heller att använda som förklaring till vad man känner för människor som är föräldrar. Antar att dina föräldrar isf var äckligast i världen för några år sen då de både var småbarnsföräldrar och hade fött fram en sån som dig.
  • Anonym (Pinsamt)

Ni borde inte ge TS mer utrymme, hon/han skriver ju bara för att "hen" (hen - för att få in lite PK mitt i allt) behöver uppmärksamhet. Titta igenom alla dennes kommentarer, på vilken nivå de ligger. 

• Anonym (Pinsamt)
    Anonym (jag med) skrev 2014-02-18 13:33:27 följande:

Du blandar ihop mig med ts, jag har aldrig använt ordet barnföräldrar. Jag har inte skrivit att alla barn och föräldrar är på ett visst sätt men många är tyvärr det och många föräldrar kräver att de ska få frikort för att låta ungarna terrorisera omgivningen för att "barn är barn" och "det är så svårt att vara förälder". Jag kan tillägga att jag ogillar individer som gapar och skriker och far omkring oavsett ålder, men de allra flesta som beter sig så råkar vara barn.
    Nja många överförfriskade (alkohol), drogpåverkade, fotbollshuliganer och psykfall, brukar oxå bete sig så där ;)
    Jag tror som du att vi blivit för slappa med folk i allmänhet. Vad krävs egentligen av individer för att få vara del av ett sofistikerat samhälle. Jag har barn och ja SKÄMS ihjäl mig när hon inte uppför sig sig (hon är 2,5). Självklart uppför sig på ett sätt man SKA kunna kräva. Jag går ut från affären, lämnar restaurangen, för att visa att jag inte har mer rättighet till det officiella utrymmet än andra betalande. Det visar även dottern att Oj det här var inte okej, nu fick vi inte vara med längre.
Svar på tråden jag hatar barn.