• läppar

jag hatar barn.

Anonym (Jag håller med) skrev 2014-02-08 15:12:20 följande:
    Jo jag har nog blivit avskräckt av att ha småsyskon. Jag har ju sett allt liksom och känt att detdär vill inte jag göra/ha när jag blir vuxen.
    Ja en del verkar ju inte tänka efter alls nästan... och sen några år senare kan de säga att de ångrar att de inte väntade lite till.

Jao, tycker inte man ska behöva försvara sig. Men blir jag ifrågasatt så förklarar jag, ibland (eller oftast) är det irriterande att folk inte fattar hur många gånger man än sagt att man inte vill ha barn. Då känner man till slut ltie som ts faktiskt... och blir ännu mer irriterad på barn och alla oförstoende barnälskande personer..
    Precis som när man får försvara sig för att man inte gillar kröken.
    Men i lilla ankdammen Sverige, så måste man tycka som majoriteten.

Sverige är ett tragiskt land av konsensus-slaveri  Kräks
  • läppar
    saltgurka skrev 2014-02-15 15:41:07 följande:
    Nya feministtrenden för kvinnor: ogilla barn för det gör dig friare.

*plockar fram popcorn*
    Vad är det för fel på chips?

• läppar
    Anonym (Pinsamt) skrev 2014-02-18 13:44:14 följande:
    Nja många överförfriskade (alkohol), drogpåverkade, fotbollshuliganer och psykfall, brukar oxå bete sig så där ;)
    Jag tror som du att vi blivit för slappa med folk i allmänhet. Vad krävs egentligen av individer för att få vara del av ett sofistikerat samhälle. Jag har barn och ja SKÄMS ihjäl mig när hon inte uppför sig sig (hon är 2,5). Självklart uppför sig på ett sätt man SKA kunna kräva. Jag går ut från affären, lämnar restaurangen, för att visa att jag inte har mer rättighet till det officiella utrymmet än andra betalande. Det visar även dottern att Oj det här var inte okej, nu fick vi inte vara med längre.
    Bra där {#emotions_dlg.flower}

• läppar
    Anonym (jag med) skrev 2014-02-18 15:26:27 följande:

Det är något som retar mig så in i helvete, folk som tycker att man är omogen som inte skaffar barn för "vem ska ta hand om dig när du är gammal"? Ursäkta mig, men hur fan kan någon som anser sig vara så mogen och godhjärtad skaffa barn för att tvinga dem att ta hand om sina gamla föräldrar?
Svar på tråden jag hatar barn.