• Anonym (...)

Håriga fittor - så mycket bättre!

Vad sägs om den här:

hairybush72.tumblr.com/post/75561253311

eller den här:

hairybush72.tumblr.com/post/65574668736

eller ännu bättre:

hairybush72.tumblr.com/post/64281506919/bigbushwomen-our-other-blogs-sensual-selfie

Jag älskar det och är så infernaliskt trött på alla rakade brudar överallt. Ja, ja, jag vet, alla gör som dom vill. Önskar bara att det fanns fler som insåg och kunde känna sig bekväma med att vi är många män som önskar att den här jäkla rakattrenden dog ut nån gång....

• Svar på tråden Håriga fittor - så mycket bättre!
  • emmsan01
    Anonym (jj) skrev 2014-02-08 23:15:57 följande:
    Åh....vi är många som längtar efter att få mysa med kvinnor
    som ser ut som kvinnor - himmelriket med en go buske:P

Men jag tror de flesta killar runt 20-30 gillar rakat..
    Annat är det med oss 40+ som växt upp under -70/-80 när det var buske
    som gällde, och sedan snyggt ansat:)

Ni som ej vill raka er, stå på er o låt det växa för bövelen  Tungan ute

• Anonym (jj)
    emmsan01 skrev 2014-02-08 23:30:40 följande:
    :P

Jag ska stötta dig i allehanda diskussioner, om du
    lovar att skriva lite i depeche mode tråden  {#emotions_dlg.flower}

Skål

• Anonym (rakad)

Jag är rakad för att jag gillar den lena känslan när jag onanerar. Är så mycket skönare att smeka mitt rakade kön. Men träffade jag en kille som gillade att det finns på hår på fittan och sexet är bra så kan jag sluta raka mej. Jag har dock väldigt gles hårväxt så jag tycker det ser konstigt ut när jag inte är rakad. Så mycket hår som tjejerna har på bilderna har jag aldrig haft. 

• Anonym (jj)
    Anonym (rakad) skrev 2014-02-09 01:04:09 följande:
    Jag är rakad för att jag gillar den lena känslan när jag onanerar. Är så mycket skönare att smeka mitt rakade kön. Men träffade jag en kille som gillade att det finns på hår på fittan och sexet är bra så kan jag sluta raka mej. Jag har dock väldigt gles hårväxt så jag tycker det ser konstigt ut när jag inte är rakad. Så mycket hår som tjejerna har på bilderna har jag aldrig haft. 
    Man ska ju ha det på det sättet som man själv trivs med,
    och sedan om man vill ha det på ett visst sätt för att det kanske finns
    önskemål från en partner: så länge som man själv inte vantrivs med det nya,
    så ere ju helt ok att tillgodose någons önskemål.

Tex brunetter kan ju ofta, (-re) få till frisyrer som är mer markerade,
    (tätare/ser tätare ut) så givetvis ska man känna vad som passar en själv.

Offtopic: Gillar att läsa om din onani.....ser nu som av en händelse
    framför mig hur du ligger och smeker dig själv......får bli kudden nu
    innan herr k*k vaknar.......natti natti!

• HäckHäxan
    Anonym (Anon) skrev 2014-02-08 20:08:04 följande:
    Förstår är inte samma som håller med. Vilket många verkar tro på FL. Jag kan förstå att en del gillar hår, och jag respekterar deras åsikt. Men det betyder inte att jag plötsligt delar deras smak eller försöker omvända alla som inte tycker som jag.
    Amen!
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • HäckHäxan
    Anonym (...) skrev 2014-02-08 22:58:29 följande:
    Hur gör du HäckHäxan? Noterar att du gillar det som diskuteras i tråden, är du hårig själv? Eller skulle du vilja vara det men har inte tagit steget ut än, eller hur ligger det till? Du verkar ha en fin inställning i alla fall!
    Jag gillar variation. Tror även jag skrivit tidigare i tråden, nå iaf jag slutade raka mig för jag ville att min dotter skall förstå att det liksom är normalt med hår, dock mår inte jag helt bra i det. Däremot har jag inget behov av att vara slätrakad jämt heller eller ens raka allt, jag gör vad som spontant känns rätt när jag står där i duschen typ.

Om någon däremot kommer med ett krav, så kan denna vara helt på det säkra med att jag kommer göra precis tvärtom. Om någon kräver rakat så kommer jag aldrig raka mig, om någon kräver hår så kommer jag raka bort precis alls. Det finns ingen som har rätt att kräva någonting om hur mitt kön skall se ut, på samma sätt skulle jag aldrig kräva det av någon annan, folk skall vara som de vill och trivs och det skall vara okej. Sen kan man önska eller föredra saker och absolut prata om det. Men krav hör inte hemma i ett sunt samliv enligt mig då.

Passar inte i hår så som kvinnorna på bilderna gör, skulle kunna spara hår tills jag dör och ändå inte få en sån buske någonsin. Hade jag haft sån hårväxt så hade jag lätt sparat ut iaf uppe på vulvan, själva blygdläpparna hade jag nog rakat ändå för min egen bekvämlighets skull. 

Jag gillar att diskutera överlag Jag finner det intressant med alla värderingar folk kombinerar med saker som hår eller inget hår, ord som kvinnligt, manligt, icke vuxen kvinnans kön osv Precis som att någon av dem har rätten att avgöra det och sätta det som en norm som gäller för alla. Eller detta med hygien, också kul att så många säger att hår är ohygieniskt, eller att det är fräschare utan. Jag förstår absolut om just den personen menar att den känner sig fräschare, eller mer hygienisk, för man definierar saker så olika, men att skriva som om det är något som gäller för alla och framhäva det som logiskt, det är bara galet. Hur man ens kan blanda ihop barn kön och vuxna kvinnors kön begriper jag inte heller oavsett om kvinnan är rakad eller inte så är det en enorm skillnad på ett flickebarns kön och en vuxen kvinnas kön. Har man inte fattat det så tordes man nog återgå till skolbänken eller infinna sig på någon lämplig anstalt med diverse behandlingsprogram av allehanda slag.

Tycker det är bra med melodifestival grejorna med kvinnor och hår, skitbra till och med. Att offentliga personer visar att det är helt okej, tar ställning och vågar tycka och visa. Så fast jag själv rakar mig så anser jag ju inte att hår är fel eller äckligt eller vad det nu är folk vräker ut sig. Bara det att jag inte passar i hår helt enkelt, det ser inte snyggt ut helt enkelt.

Det blir med detta som med tvistande om överviktiga, vissa skall alltid få skit. Hur många killar växer inte upp och gillar rundare tjejer men det ses inte som okej, det är fel och fult, hur många av dessa kommer våga kliva ur den ramen som äldre tonåringar eller unga vuxna om ens någonsin. Felet är att försöka inbilla folk att man skall gilla lika samma. Olika är bra. Om det inte fanns män som gillade korta tjocka kvinnor så hade jag varit nucka. 
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • Philipsson
    Jan Banan01 skrev 2014-02-07 23:39:09 följande:
    Källa på det sistnämnda?
    Vadå källa? Källa på att hen tror det?

Du måste ju göra skillnad på ett påstående och när en person uttrycker vad hen tror.
  • Anonym (Man 40 år)

Jag gillar också när det finns hår.

Behöver inte vara en jättebush, helt okej om det är lite ansat och vårdat men hår vill jag att det ska finnas.
    Och det är synd att media lyckats få "alla" tjejer att tro att "alla" killar gillar rakat, de flesta jag känner gillar när det finns hår men är vårdat.

Ofta får man höra hygien som skäl till att ta bort håret, det är inte ett vidare nyanserat argument då det faktiskt är tvärtom...att håret finns där av hygieniska skäl...och det är inget jag själv bara tycker, det är rena fakta.

• Anonym (Man 40 år)

Nu kollade jag på länkarna också.

Ska jag bara gå på min smak så gillar jag när det är något mindre än ettan och tvåan men skulle inte heller bli avtänd av dem.

Trean är lite mycket för min smak...men är det tjejen på bilden kan jag nog bita ihop

• Grynet2010

Jag slutade raka fittan när jag va 25 och har aldrig njutit så mycket som när jag slutade raka bort håret. Jag blev jätte känslig där nere och då menar jag känslig. Så fort jag eller gubben rör vid håret så kommer jag nästan av bara det och blir tok våt direkt och då har man ju inte ens börjat haha så jag låter min fitta ha håret kvar så att vi båda får njuta :)

Svar på tråden Håriga fittor - så mycket bättre!