• Anonym (nyfiken)

Killar, hur vill ni bli dominerade?

Hur vill ni bli "dominerade" i sängen?

Jag har fått känslan av att de allra flesta killar har en grej för tjejer som är aningens mer dominanta, eller rent av rena dominatrix stuket. Jag är själv lagd mer åt det dominanta hållet, men har inte levt ut det på måååånga år. Min kille pratar och frågar OFTA om mitt "tidigare" sexliv och trots att jag inte gått in på detaljer så har jag märkt att han går igång rätt bra på tanken att bli dominerad. Till vilken grad är däremot svårt att säga då han är av den blygare sorten. Jag har köpt hem lite handklovar, halsband/koppel, sexiga korsetter m.m men funderar på om detta kommer skrämma skiten ur honom. Skall jag kanske istället ta på honom en slips runt halsen så jag har något att hålla i? Vad gillar ni killar där ute i Sverige som era tjejer gör, eller som ni drömmer om att dom skall göra. Örfilar, nedvärderande ord, spott, eller kanske rent av att bli påsatt för omväxlings skull...vart går gränsen? 

• Svar på tråden Killar, hur vill ni bli dominerade?
  • Anonym (nyfiken)
    Hartis skrev 2014-02-06 23:12:11 följande:
    Väl olika från person till person, fråga han vet ja :)
    Det är inte lika kul ;) Vill ju överraska lite...
  • Anonym (Nyp)

Ett rejält nyp i bröstvårtan i oväntat tillfälle kan få den mest trötta häst att kvickna till...

• starksmak

CFNM något jag skulle vilja bli beprövad i :D
    Jag skulle vilja bli dominerad på sådan sätt att du som kvinna i pumps, tight klänning tvinga mig till olika saker . Som facesitting, och lek med skor på kuk och kropp. 
    Eller ögonbindel och bli "utnyttjad" för din tillfredsställelse. ( i mina fantasier ingår oftast flera kvinnor samtidigt ) :p

• Anonym (lära)

Lärarinna:
    De flesta män har haft någon het lärare vi drömt om.

Business:
    Kvinna med dress som tar kommando.

• Gathehielm

Jag tycker om att bli bunden, men främst för att jag då inte förväntas tillföra särskilt mycket själv.

• Anonym (nyfiken)
    Anonym (lära) skrev 2014-02-06 23:34:55 följande:
    Lärarinna:
    De flesta män har haft någon het lärare vi drömt om.

Business:
    Kvinna med dress som tar kommando.
    Där sa du något. Jag ÄLSKAR att klä ut mig ( lättare att komma in i "rollen" då). 
  • Anonym (Tänk lite)

Om du frågar hur han vill bli dominerad, och sen lyder hans vilja, blir inte det fel? Då är det ju han som dominerar dig.

• Anonym (lära)
    Anonym (nyfiken) skrev 2014-02-06 23:42:36 följande:
    Där sa du något. Jag ÄLSKAR att klä ut mig ( lättare att komma in i "rollen" då). 
    Det ska vara oväntat och plötsligt.

Sen har jag personligen en fetisch för östeuropeiska kvinnor. Kommer en bestämd ukrainska eller ryska och beordrar mig på ryska så faller jag så lätt. (pratar ryska med brytning)
    Då är jag väldigt stark och dominant i övrigt.

Så det gäller att hitta "the spot". 
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (Tänk lite) skrev 2014-02-06 23:47:18 följande:
    Om du frågar hur han vill bli dominerad, och sen lyder hans vilja, blir inte det fel? Då är det ju han som dominerar dig.
    Det är ju just därför jag frågar er :) 
Svar på tråden Killar, hur vill ni bli dominerade?