Inlägg från: lnzmra |Visa alla inlägg
  • lnzmra

Vill bli gravid efter avbruten graviditet

Hej!
    Jag och min sambo avbröt graviditeten för en vecka sedan nu pga att vi fick veta på rul att vår kille saknade lungartären samt hade mellanrum mellan kamrarna :-/
    Det blev ett sent avbrytande i vecka 21+4.

När försökte ni igen?

• lnzmra

Tack, finner inga ord hur tomt det kännsð???

Beklagar!
    Vi vill också försöka igen så fort som möjligt.

• lnzmra

Jag avbröt för 9 dagar sedan och har nu börjat få brun/svarta blödningar, normalt?

• lnzmra

Aah okej. Vill bara att kroppen ska återhämta dig så man kan börja försöka igen.

• lnzmra

Hur länge efter sen avbruten graviditet försvinner hcg?

Jag testade idag ägglossningstest och de visade två tydliga streck alltså jag har ägglossning..
    Det är nu 19 dagar sedan jag avbröt..
    Stämmer testet?

• lnzmra

Hå va jobbigt 9 veckor vill ju bli gravid igen...
    Får testa gravtest och se vad det visar..

• lnzmra

Får göra det
    Usch förstår dig, känner samma sakvill bara att allt ska funka.

• lnzmra

Håå va roligt för er, massa känslor förstår jag.
    Vi väntar på ett plus med.

Vår ängel är i minneslund nu det känns skönt att veta.

• lnzmra

Underbart, länkar tills jag själv plussar igen, köpt hem gravtest.. En månad sedan nu vi avbröt.. Svårt att veta när man ska testa har inte haft mens än.
    Ja det va en lättnad och att det gick så fort!
    Hå så härligt! Hoppas ni får en bra resa och att du kan slappna av.
    Vet inte hur det är med det men om det hade varit farligt hade man ju inte fått flyga i graviditeten så tidigt, är väl mer senare som de råder att inte flyga?

Kram

• lnzmra
    Charlie40 skrev 2014-07-07 19:34:47 följande:
    Prova grav teststickor där kan du ju se om det ökar eller minskar. Dom är ju billiga att slösa med oxå. Det är ju svårt att veta om ngn ny graviditet finns om hcg inte hunnit gå ner mellan graviditeterna. Jag blir galen av att inte veta hur min kropp funkar just nu.
    Nu Charlie40 har jag testat gravsticka och den visade negativt på första så nu vet man nästa gång om det blir positivt så är det ny graviditet.

Mensen har dock inte kommit än..
Svar på tråden Vill bli gravid efter avbruten graviditet