Vill bli gravid efter avbruten graviditet
Hej, Jag beklagar verkligen och känner verkligen med alla som har förlorat sina bebisar! Förra året gjorde jag två avbrytande, ett i vecka 18 och ett i vecka 16, efter andra gjorde dom någon form av undersökning och kom fram till att det KAN röra sig om någon genetisk njursjukdom. I december fick vi träffa läkare där det bestämdes att gå vidare med en utredning kring detta. I februari fick vi en tid, 28 maj skulle vi få komma till allmängenetiska mottagningen och få svar.. Dagen innan avbokades tiden. Idag ringde jag till Uppsala då jag inte hört något mera sen dess.. Fick då till svar att proven inte ens har skickats :( :( Dom skickas förhoppningsvis på måndag och då tar det MINST 12 veckor innan analysen är klar. Det har nu gått 6 månader sedan andra avbrytandet och längtan efter barn börjar ta över rädslan att försöka igen. Men nu lär jag vänta till september innan jag får svar!!! :( så himla tom, ledsen, besviken och arg.. Ibland känner jag bara att jag skiter i, och kör på i alla fall. Jag kan ju inte ha sådan jävla otur tre gånger på rad. Men samtidigt, tänk om jag har den där njursjukdomen och det alltid kommer bli såhär, och det bara är provrör som gör att jag kan få ett barn?! Ville mest bara skriva av mig till några som kan förstå hur jag känner! Detta suger!