Vill bli gravid efter avbruten graviditet
Då kan vi bara hoppas nu då!:)
Då kan vi bara hoppas nu då!:)
Hej allihop!:) känns som att många av oss är vid gott mod trots allt, det är skönt att läsa:)
stort grattis RockTheRebell!!:)
Jag är också gravid nu, äntligen!:) men bara i v4+5 så vågar inte riktigt tro på det ännu.
jag skulle verkligen vilja göra ett vul snart.. hur ska man göra för att få ett sånt? Drar mig lite för att ringa min bm, hon verkar inte vilja att man gör tidiga vul.:(
Hope27 vad bra att du tog tag i det o bokade en tid hos gyn:) man känner sig nog lite lugnare när man vet att de ska kolla. Men hoppas att det tar sig denna äl ändå! :)
Hej! Nu har vi varit på vårt första vul, gick inte att se något hjärta men det var en liten "plupp" på rätt ställe!:D o vi får faktiskt komma dit igen om två veckor för en ny koll. Så skönt! Men hon sa att man kan blöda lite efter ett vul så tidigt. Någon som varit med om något sådant?
Åh det här har varit en hemsk natt! Sent igår kväll fick jag som en litelite mörkare flytning. Som att det skulle vara blodblandad. Har inte fått ont, mer än oron som tar död på mig!:( jag har aldrig blödit när jag varit gravid tidigare så det känns som att det är kört. Jag orkar inte detta!:( nu ska jag dessutom bege mig till jobbet för ett 13 timmars pass... var bara tvungen att skriva av mig, så frustrerande när man inget kan göra.