Presentkorg till gravid fru
Halloj! Jag brukar ibland sätta ihop lite olika presentkorgar till min fru, med teman beroende lite på vad som händer i hennes liv för närvarande. Det som händer just nu är att hon är gravid med vårt första barn :) Det innebär dock lite problem med presentkorgen eftersom jag har exakt NOLL erfarenhet av vad en gravid kvinna behöver/mår bättre av. Jag brukar ofta googla mig fram till passande presenter när jag är osäker, men på graviditetssidor verkar mest finnas tips om saker jag själv kan räkna ut; alltså typ krämer och oljor för magen osv. Så min fråga är alltså om någon har några mer finurliga tips på saker som hjälpt/glatt er under er graviditet? Ett exempel på det jag letar efter är t.ex en forumpost jag hittade där en kvinna tipsade om sidenkalsonger för att det gjorde det mycket lättare att vända på sig i sängen med stor mage. Hade jag aldrig tänkt på själv :) Spadagar och sånt är det många som tipsar om, men det brukar jag ordna då och då, så det får hon ändå. Är alltså ute efter något mer handfast till just den här presentkorgen!