• MissEmma

De bästa lösnaglarna som håller länge?

Köpte Depend Teenager från Kicks igår som skulle vara 1-3 dagar. De höll 1-2 timmar.. Gick och tvättade händerna och de bara lossnade. Vill ha tips på lösnaglar som håller länge och som sitter fast ordentligt, men som har små storlekar då jag inte vill ha för långa naglar.

• Svar på tråden De bästa lösnaglarna som håller länge?
  • Meus Veritas

Längden skulle hag strunta i, det går ju att klippa o fila som man vill. Ett riktigt bra lim och när jag använda lösnaglar så brukade dom sitta bäst efter att fom fått trilla av en gång först. Men varför inte göra gel naglar istället? 300-400 kr och så mycket snyggare o snällare mot dina egna naglar

• Peppus

Nagelförstärkning med gelé..350kr påfyllning efter 7v 200:- riktigt bra!

• MissEmma
    Meus Veritas skrev 2014-02-10 04:14:02 följande:
    Längden skulle hag strunta i, det går ju att klippa o fila som man vill. Ett riktigt bra lim och när jag använda lösnaglar så brukade dom sitta bäst efter att fom fått trilla av en gång först. Men varför inte göra gel naglar istället? 300-400 kr och så mycket snyggare o snällare mot dina egna naglar
    Jo jag funderar på gel naglar, men vad för grejer behöver man?
  • MissEmma
    matildadl skrev 2014-02-10 08:22:26 följande:
    Gå till en salong och gör naglarna?
    Jag är student och har inte råd med det
  • Duckan

Köp ett gellack-kit för hemmabruk. Från Depend och kostar några hundralappar, men sen har du det och i långa loppet blir det inte kostsamt. Lacken kostar 80 kr.
    Depend har även lösnaglar och lim som jag tycker håller riktigt bra.

Svar på tråden De bästa lösnaglarna som håller länge?