• Svar på tråden BIM/ ÄL
  • nikki06

Hade min ÄL igår så hoppas det tog sig! De här väntdagarna går sååå långsamt ;)

• Vill ha beeebis

håller tummarna för dig nikki06! själv inväntar man mensen fortfarande så man börja från ny kula, utebliven 2 månader :/

• nikki06

Oj va länge! Har du nyligen slutat med preventivmedel Villha beebis? Åh va det måste vara jobbigt att vänta :/

• Vill ha beeebis

Slutade i November och fick min mens som vanligt i december sen i Jan och nu i Feb helt borta :/

• nikki06
    Vill ha beeebis skrev 2014-02-11 18:25:03 följande:
    Slutade i November och fick min mens som vanligt i december sen i Jan och nu i Feb helt borta :/
    Va konstigt, och du har testat dig nyligen då? Kan ju fortfarande vara hormonerna som ligger kvar i kroppen, men konstigt att du inte fått någon alls sen i december :/
  • Vill ha beeebis

Jag tänkte med att p pillerna kanske spökar efteråt i kroppen men då borde jag väl inte haft "regelbunden" mens emellan och att den sen börjar krånga? haha mystiskt det där. Testade mig 3 veckor över mensen, så är inte gravid :/ Har bokat tid till läkaren nästa vecka så får dom kolla på det och kanske skicka mig till gyn,vet inte riktigt vad man gör åt sånt? Om dom kanske kan få igång mensen :)

• nikki06

Hmm ja och nej. Min mens "hoppade" en del efter jag tog ut min p-stav, men ja det är verkligen tråkigt att det ska bli så när du försöker pricka ägglossning. Om du är på de kanske de kan skriva ut ett nytt hormon, östrogen tex, men frågan är om de gillar att blanda hormoner :/ vi får hoppas de har bra nyheter iaf :)

Svar på tråden BIM/ ÄL