• Anonym (GGX)

    Hjälpa till att raka musen!

    Hej!
    Min fru utför s k total kroppsrengöring på söndagar och vill ha hjälp med att jag rakar hennes mus. För mig är det inga problem och jag tvingar henne inte till att ha rakat mus. Hon tycker att det är skönt med en slätrakad mus.
    Hur gör ni låter er partner hjälpa er med det?

  • Svar på tråden Hjälpa till att raka musen!
  • La Lola

    Absolut inte!
    Skulle vara dörädd att bli skuren!


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • TomAnd
    La Lola skrev 2014-02-10 11:57:56 följande:
    Absolut inte!
    Skulle vara dörädd att bli skuren!
    Man måste vara riktigt öm och försiktig med hyveln
  • Slagathor
    TomAnd skrev 2014-02-10 12:48:36 följande:
    Man måste vara riktigt öm och försiktig med hyveln
    Det spelar ingen roll hur öm och försiktig han är. Det är ändå otäckt och inte ett dugg uppkåtande
  • La Lola
    TomAnd skrev 2014-02-10 12:48:36 följande:
    Man måste vara riktigt öm och försiktig med hyveln
    Fast det spelar ju ingen roll.
    Det är vetskapen om att man skulle kunna bli skadad.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (vi_nyfikna)

    Vi brukar raka varandra då är det ju lättare att se till att allt onödigt hår försvinner så man inte missar någonstans =)

  • Anonym (hjälpsam)

    Jag får ofta raka hustruns fitta, det är ju enklare för mig att se och komma åt.
    Tycker det är så vackert med nyrakad fitta, tur hon gillar det också.

  • beb3380

    Rakar alltid frun och hon mig, kör med RFSU Easyshavin genonskinligt som ger bra sikt. Utför det gärna på någon dam som vill vara slätrakad.

  • SofieJ
    La Lola skrev 2014-02-10 11:57:56 följande:

    Absolut inte!

    Skulle vara dörädd att bli skuren!


    Haha samma här! Hade aldrig låtit min sambo gå loss där.
  • Anonym (Brazilian)

    Jag rakar inte, det blir bara stickigt, stubbigt och aldrig riktigt slätt. Vaxar gör jag däremot då blir det riktigt slätt och fint samt betydligt mer underhållsfritt. Min partner gör likadant fast vi gör det inte på varandra, känns osexigtKyss

  • Djj66

    Nej skulle aldrig låta han göra d ,,,d känns osexigt .vill inte ens att han ska se mig när jag duscha

  • Hakushu

    Rakar henne vissa gånger hon sitter i gynstolen och har doktorslekar.

    Låter henne stå på knä i duschen och raka mig.

  • KimLinnefeldt

    Ansar mig själv med sax i duschen, och henne med en trimmer. Hon får kort hår, kanske tre millimeter. (Samma som min snaggfrisyr på huvudet) Blir mjukt och lite lagom fjunigt, slipper långt hår ner i halsen när jag slickar henne. Hon ber inte om det men protesterar inte. Gött.

  • Anonym (hjälpsam)

    Jag rakade hustrun slät och len i går kväll. När jag var klar slickade jag henne till orgasm, det är helt underbart att slicka en nyrakad fitta!

  • Jonnynilsson

    Efter mycket testande genom åren har vi börjat använda denna:

    www.clasohlson.com/se/Elektrisk-rakhyvel-Philips-OneBlade-QP2520-20/44-3003

    Den ger inte ett helt slätt resultat men fördelen är att det är omöjligt att skada något där nere. Funkar alltså lika bra på frugan som på mig själv. Lämnar inga infekterade hårsäckar eller inåtväxande strån som en vanlig hyvel kan göra.

    Är du ute efter "slät som en barnrumpa" så är det vaxning som gäller dock.

Svar på tråden Hjälpa till att raka musen!