Tror att min mor knullar med min polare! Vad ska jag göra?
Hej!
Jag har en polare som är jämngammal med mig, dvs 23 år. Han var väldigt mycket hemma hos mig när vi var yngre. Vi brukade spela TV-spel och annat som pojkar gör. Men jag börjar nu misstänka att han har en romans med min mor!
Min mor bor ensam i en lägenhet på två rum. Hon har bott där i nästan 3 år nu. Hon flyttade dit efter att hon hade lämnat min far.
Ibland när jag frågar min polare vad han gjort under helgen så drar han en lögn som jag givetvis genomskådar. Han säger att han endast var hemma och chillade. Men jag vet att han inte bara kan vara hemma en hel helg. Han är alltid på krogen eller hos någon tjej. Han är en jävel på brudar och verkar nu även ha lägrat min mamma!
Lördag 1/2
Jag ringer på morsans hemtelefonen runt 17:00, inget svar. Provar ännu en gång klockan 20:00. Det dröjer en bra stund innan hon svarar andfådd. Jag frågar vad hon gör och hon svarar att hon precis har varit ute på en power-walk. Ringer senare min polare för att fråga om han har någon fest på gång. Men han säger att han "har mycket att göra".
Söndag 2/2
Kör förbi hennes hyreshus med bilen klockan 11:30. Ut genom porten kommer min polare ut med luvan uppdragen. Men jag känner igen hans jacka. Vet garanterat att det var han jag såg. Han känner ingen annan i trapphuset, så han måste ha varit uppe hos min mor.
Lördag 8/2
Parkerar bilen utanför morsans hyreshus och ser att persiennerna är nere i hennes sovrumsfönster. Jag plingar på dörren och klockan är runt 18:00. Morsan öppnar efter en liten stund. Hon är endast klädd i morgonrock när hon öppnar. Förmodligen var hon naken under. Hon är andfådd och hennes hår är ruffsigt. Hon säger att hon somnade efter lunchen. Jag frågar om jag får komma on en stund som jag brukar göra när jag hälsar på henne. Brukar hälsa på henne en gång i veckan. Oftast Lördagar. Men hon säger att det är bättre att jag kommer imorgon istället eftersom hon är så trött.
Ringer även min polare strax efter men får inget svar förens dagen efter.
Söndag 9/2
Jag beger mig till morsan runt 12:00 för att dricka en kopp kaffe. Hon är nu precis som vanligt. Förutom att hon är lite stressad. Hon skulle några timmar efter åka med sin syster och hälsa på några avlägsna släktingar. Hon ska vara borta hela veckan.
Så igår kväll gick jag upp i hennes lägenhet runt 23:00. Jag går direkt till sovrummet och drar bort täcket över sängen. Tar fram min lilla ficklampa som lyser uv-ljus. Ser direkt att det är en hel del fläckar efter kroppsvätskor på lakanet. Ser även att det förmodligen har sovit två personer i sängen. Om nu inte morsan brukar sova på båda sidorna.
Letar vidare efter andra spår men hittar inget nämnvärt. Inga kondomer hittar jag, så det verkar som om min polare skjuter skarpt när han knullar min morsa.
Vad ska jag göra?
Vad tror ni?
Låta morsan ha sitt lilla roliga?