Lön för barnvakt på natten
Jag skulle först och främst frågat föräldrarna om varför dom vill ha natthjälp så många dagar.
Den ena föräldern jobbar sa du, och den andra är föräldraledig. Vad är det som hindrar att den som jobbar inte kan hjälpa till på natten? Spädbarnsmånaderna är jobbiga, det vet nog alla blivande föräldrar att det kan bli tufft, lite sömn och stress. Men att som två föräldrar be om natthjälp BARA för att den ena jobbar och inte den andra?? Det är enligt mig lättja/lathet.
Om du vill ha jobbet skall du kräva minst 20 tusen EFTER skatt. Det är ett fulltids jobb med ett barn, då kan du ju räkna med hur mycket det blir med två stycken små. Krav om minst 1000kr per natt. Och prutar dom på det så säg nej. Anser föräldrarna att det behövs en barnvakt för detta så har dom också råd med det. Annars förstår jag inte deras så kallade behov av barnvakt. Själv som person är jag ensamstående, studerar, jobbar och tar hand om min lille ensam. Utnämner mig inte till ett helgon, utan ger bara ett exempel på att om jag kan klara av jobb, studier och en liten guldklimp själv, utan hjälp. Så borde två föräldrar, varav den ene föräldraledig och den andra jobbar. ( inga studier inblandade) klara sig själva. 
Tack på förhand och hoppas att jag inte förolämpat någon.