Torrschampo i Stockholm
Hej,jag undrar var man kan köpa torrschampo i sthlm? Gärna på någon av de vanliga kedjorna.Ni som använder torrschampo,vilket märke rekommenderar ni?
Hej,jag undrar var man kan köpa torrschampo i sthlm? Gärna på någon av de vanliga kedjorna.Ni som använder torrschampo,vilket märke rekommenderar ni?
Aha,finns det på ica? Vilken färg är förpackningen och står det torrschampo på flaskan eller är texten på engelska? Dumma frågor men vill köpa så fort som möjligt.Tack för hjälpen.
Aha,finns det på ica? Vilken färg är förpackningen och står det torrschampo på flaskan eller är texten på engelska? Dumma frågor men vill köpa så fort som möjligt.Tack för hjälpen.
Tack så mycket för hjälpen.
Lindex har
Jag gillar Batiste som brukar vara billigast på typ Rusta & ÖB. Finns även på HM men där är det klart dyrare.
PUB och Åhléns har en uppsjö av torrschampon liksom alla andra affärer har nåt eller några märken. Jag har bl a provat Batiste, Proffs, Lee Stafford, H&M´s egna och de funkar väl allihop, Batiste vassast. Tres Semmes har fått goda vitsord, inte provat det själv dock.
Jag gillar Batiste's XXL Volume-torrshampo. Hjälper ett platt och skitigt hår. Det finns på Kicks och Åhlens.
Hjälper det lyfta håret en hel dag?
Batiste är bäst tycker jag som nog provat alla märken som finns. De säljer också torrschampon för olika hårfärger, så att mörkhåriga slipper det där grådaskiga som lätt blir annars.
leehlo, tack men det ligger tid bakom rufset så att säga. Kliver inte bara upp och får till det