Är du introvert eller extrovert?
Crash Man skrev 2014-02-10 22:05:53 följande:
Kännetecken för en introvert person är* Föredrar att lyssna framför att prata Hemskt gärna.
* Föredrar att arbeta självständigt framför att arbeta i grupp Det beror på lite..... teoretiskt: själv, praktiskt: "i grupp"
* Ogillar för det mesta att vara i centrum för uppmärksamhet Don't look at me! I'm allergic to people looking at me...
* Föredrar att umgås i små grupper framför stora Är 2 en grupp? Tre, då... inte fler...
* Känner sig ofta utsliten efter att ha umgåtts med människor (även om hen har haft roligt) Får jag sova resten av helgen?
* Gillar att vara i sitt eget sällskap och blir stimulerad av tankar Måste få vara ifred! Ni pratar så mycket att jag inte hör mina tankar!
* Pratar sällan om det inte finns något viktigt att säga Tiga är guld.... särskillt när folk säger dumma saker....
* Har få, men väldigt nära vänner och knappast några bekanta Nja.... jag har tonvis med bekanta. Träffar de aldrig...
* Fokuserar väldigt starkt på sina egna känslor Jag fokuserar mer på ANDRAS känslor. Själv verkar jag inte ha några....
Kännetecken för en extrovert person RE: See above....
* Föredrar att prata framför att lyssna
* Arbetar hellre i grupp än ensam
* Gillar att vara i centrum för uppmärksamhet
* Gillar att ha mycket folk omkring sig och gillar fester
* Känner sig mer energisk av att umgås med andra
* Gillar ytligt prat,
* Har både vänner och bekanta
* Fokuserar på andra personer