• spöke

Topp 10 2013: vilket pojknamn tycker du MINST om?

De här namnen var de tio populäraste pojknamnen under 2013. Men vilket gillar du MINST av dessa? Och varför? (Kommentera gärna!)

1. Lucas
    2. William
    3. Oscar
    4. Oliver
    5. Hugo
    6. Charlie
    7. Liam
    8. Alexander
    9. Axel
    10. Elias

Nyfiket SpökeTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-11 09:45
    Flicknamn: www.familjeliv.se/Forum-3-123/m72481875.html
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Topp 10 2013: vilket pojknamn tycker du MINST om?
  • Jacqueline

Synd man inte kunde välja alla...gillar inte nåt utav namnen och enda anledningen är nog för att ungefär alla vänners barn har dessa namn!

• Jacqueline
    Jacqueline skrev 2014-02-11 10:14:23 följande:

Synd man inte kunde välja alla...gillar inte nåt utav namnen och enda anledningen är nog för att ungefär alla vänners barn har dessa namn!

FÖR vanliga dvs!
  • spöke
    Jacqueline skrev 2014-02-11 10:14:23 följande:
    Jacqueline skrev 2014-02-11 10:15:00 följande:
    FÖR vanliga dvs!

Men vilket gillar du minst av alla dessa namn du ogillar?
  • fluu

Inte många rätt här heller, men Liam och Oliver är värst. Gillar Axel.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Natulcien

Tveklöst Liam. Obegripligt att det ens finns på topplistan. Alla de andra namnen är fina, men Liam är bara gräsligt...

• Natulcien
    Natulcien skrev 2014-02-11 15:13:08 följande:
    Tveklöst Liam. Obegripligt att det ens finns på topplistan. Alla de andra namnen är fina, men Liam är bara gräsligt...
    Var finns föresten alla dessa Liam? Jag känner till småpojkar med alla de andra namnen (förutom Charlie), men någon Liam har jag inte hört talas om ens..?
  • tjej87

Nej, missade Axel! Tycker verkligen inte om det men missade det på listan och röstade på Liam istället...

• Minniemousemommy

Jag gillar verkligen namnen på listan, speceillt liam och elias. Det skulle mina söner för heta om jag fick några. Axel är dock minst fint, samma som att heta mage eller ben liksom. Och Ben finns det ju folk som heter så... Men ja, enligt mig är det bara kroppsdelar. Jag skulle inte vilja heta samma som en kroppsdel?

Svar på tråden Topp 10 2013: vilket pojknamn tycker du MINST om?