Stora pojkar i damernas omklädningsrum
Duscha aldrig naken på badhus så har du löst det. Jag duschar ALLTID hemma. Jag hatar att stå naken bland andra människor över huvud taget. Den enda som ser mig helt naken är min man. Ni som vill stå nakna kan ju självklart göra det, men om ni tycker att det är obehagligt med pojkar som kollar så ta inte av er helt bara? När mina barn åker och bada med sin pappa så går dom till damernas. Innan dom var 4 så gick jag ALLTID med till badhuset, inte för allt i världen att mina barn ska få se gamla gubbars penisar och rumpor. Fy. När dom blev 4 år gamla så lärde jag dom hur dom skulle göra.
Dom ska bara gå in i omklädningsrummet, klä av sig ytterkläderna, ta sin handduk och hänga upp väskan på en krok. Sedan ska dom gå och duscha av sig och sedan gå ut till pappa som väntar. När jag följer med så får dom göra allt själv också, just för att dom ska klara sig själva även när jag inte är där. Efter badet så går dom tillbaka, sköljer av sig, går till sin väska, torkar av sig och sedan klär på sig igen. Sedan möter dom pappa utanför. Jag förstår inte vad det svåra är? Varför skulle inte ett barn klara av en så enkelt sak? Så nej, jag tycker inte att det är okej. Men det går inte att göra så mycket åt egentligen, vissa har curlingmorsor som tar med 10 åriga pojkar till damernas. Ta inte av dig om du är känslig helt enkelt. :)