• ILML

Sambon (Kvinna) har tappat lusten.

Hej,

Jag och min Sambo flytta ihop 3 år sen och varit tillsammans i hela 6 år.
    I början av vårat förhållande så var vårat sex liv utmärkt, fanns absolut inget att klaga på.
    Men strax efter hon flytta in hos mig så börja allting dala ner långsamt..
    Det börja med spontaniteten i vårt sex liv försvann, inget mer i soffan vid mys kvällar, i duschen eller på semestrar.
    Nu har det slutat med varannan månad eller som best 1 gång per månad och det är alltid jag tar initiativet.
    Jag har provat att ta avstånd och inte pressa henna men efter några veckor så vill jag inte jag visa att jag har blivit ointresserad för det har jag inte, men jag känner att det hela är jobbigt.

Jag har försökt att prata med henna och sagt rakt ut hur jag känner men får alltid samma svar 
    "Jag är tröt" "Jag har ingen lust"
    Sen på senaste tid så är det en sak som verkligen tär, varje gång jag försöker lägga armen över henne när vi sover bara för att få kontakt så rullar hon iväg.

Hon pratar alltid om att hon vill skapa en familj och vill ha barn.
    Men med hur det är just nu så vet jag inte om det är värt att satsa på vårat förhållande längre.
    Läser ofta här bland inläggen att kvinnor får ännu mindre sex lust efter barn, vilket jag förstår med allt som hör där till.
    Men ett bra sex liv är något som är viktigt för mig, det är absolut inte allt men vill känna att hon är sexuellt intresserad av mig.

Har ingen ide vad jag ska göra eller ta vägen.. fortsätta och hoppas på en ny tändning? lägga ner? Försöka att prata mer?

Svar på tråden Sambon (Kvinna) har tappat lusten.