• RAlbinsson

Någon som vet var jag kan hitta denna soffa?

Hej allihopa!
    Som ni ser är det lite väl skillnad kring färger när det kommer till mina och sambons vardagsrumsmöbler.
    De två bruna är provisoriska då vi ganska nyligen flyttat och den marinblå fick vi av sambons mor.
    Jag har letat i omgångar efter var jag skulle kunna hitta en 2-sits som motsvarar 3-sitsen på bild utan resultat, så nu tänkte jag höra här om någon sett och vet var jag kan få tag på denna? även en fåtölj eller skulle väl kunna funka.
    Jag håller på att bli smått galen på hur detta ser ut och det måste lösas! förslag är välkomna! 

på sidan av soffan står det i en guldfärgad oval " Chateau dÁx och made in Italy"

• Svar på tråden Någon som vet var jag kan hitta denna soffa?
  • La Lola

Om du köper fåtöljer så kan de ju se helt annorlunda ut. Det är ju snyggare än om det är exakt samma stil tycker jag.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • RAlbinsson
    La Lola skrev 2014-02-11 23:54:13 följande:
    Om du köper fåtöljer så kan de ju se helt annorlunda ut. Det är ju snyggare än om det är exakt samma stil tycker jag.
    Har varit helt insnöad på att få tag i likadan stil så att det blir en grupp. Kanske borde tänka lite utanför de ramarna, som du säger.
    Tack för tipset! :)
  • La Lola
    RAlbinsson skrev 2014-02-12 10:53:30 följande:
    Har varit helt insnöad på att få tag i likadan stil så att det blir en grupp. Kanske borde tänka lite utanför de ramarna, som du säger.
    Tack för tipset! :)
    Kika på styleroom.se så kan du få en hel del nya ideér!
  • RAlbinsson
    alexias mamma skrev 2014-02-12 16:50:04 följande:
    Eller så köper du helt nytt alltihop. Varken sofforna, mattan eller bordet passar ju ihop.
    Den blå Soffan och bordet fick vi som inflyttningspresent av sambons mor, så det är uteslutet.
    mattan låg bara där provisoriskt (finns inte kvar) och de andra har jag redan nämnt att de ska bytas ut.
    Har sparat pengar då jag är student och detta är första egna boendet.
  • La Lola
    RAlbinsson skrev 2014-02-12 21:41:13 följande:
    Den blå Soffan och bordet fick vi som inflyttningspresent av sambons mor, så det är uteslutet.
    mattan låg bara där provisoriskt (finns inte kvar) och de andra har jag redan nämnt att de ska bytas ut.
    Har sparat pengar då jag är student och detta är första egna boendet.
    Har du Facebook? Då tipsar jag om alla köp o säljgrupper som finns. Man kan göra underbara fynd för en billig slant!
Svar på tråden Någon som vet var jag kan hitta denna soffa?